pühapäev, 18. august 2013

Aaviksoo hüppas tandemit.


Tema kontrollitud liigutused viitasid märkimisväärsele meisterlikkusele.
Nõtke keha liikus paindlikult vajalikku poosi, veidi hirmul pilk otsis juhuslikku kontakti.
Mina ja tema.
Olime mingismõttes samadel eesmärkidel samas kohas. Tema tahtis seda mida sai, mina pelgalt odavat meelelahutust. Vaatasin tast mööda, kuid mu juhuslikud pilgukatked tulid ta silmadest tagasi.
Veel ukselt lahkudes saatis tänulikkahtlustava pilgu. Kiirustas ära.
Tüdruku töö jättis sügava mulje, kui riiulitelt tavaari riidekotti ladus ja hiljem kevadsügis mantliall pungitava rinnaga lahkus.


Uus teema.

Saab on tagasi, samal kujul. Loomulikult ei räägi me veel suurest tulemisest, kuid ainuüksi mõte, et neidsamu vanu 9-3 sedaan ja cabrioversioone saab millalgi osta 2013 aastaarvuga ja hilisemalt elektriautona on nimetamistväärt. Süsteemi käivitamine nõuab teadagi hiigelinvesteeringut ja seetõttu on eelneva mudeli koostmine oodatud paratamatus, automaailmas suhteliselt erandlik sündmus.
 Ja seda autot proovitoodetakse just praegu rootsis, vanas kohas. ;) Tõenaosus, et Saab leiab kiire kasumi on väheusutav. Ostjaid tuleb esiti käputäis, kuid tehas, tehnoloogia, koostatav toode on sisse töötatud ja tuntud nimi aitab kaasa.
Minagi ostaks selle kümme aastat vana UUE Saabi.*
 (Tegu on siiki mudeliuuenduse järgse versiooniga. Autori märkus.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...