Polnud plaanis, kuid eelmine pühapäev käisin Tartus. Plaanis oli juba pikemalt aega, kuid kirjutada ei mõelnud. POlnud otsest lugu. Ei taha muusikali või sellega seonduvat ümber jutustada. Oli vägev. Kell 19 õhtul olin veel Tartus. Laev läks 22.30 Tallinnast. Sama 19 võtsin veel fastersist burgsi ja kohvi, et enam ei saa mujalt, et kiirustama natuke. Kohvi ootasin u kümme minutit, teenindaja unustas selle masinaaalla, ise läks suitsule. Vabandas, oli ehmunud, naeratasin, ütlesin ,et pole midagi, nagu ikka sarnastes oludes.. Tõesti kena lugu ja ma polnud isegi joonud..
Olin auto parkinud emajõeäärde kesklinna. Et otse allamäge ja kohal. Samasse kiirustasin, upitasin kohvi kuidagi keskkonsoolipeale, et sättida burgerit sõidu alguseks valmis ja kohv läks laiali sinna kus keskluku ja ohulüliti. Kogu suuremaosa teest käisid uksenupud üles ja alla, alla ja üles. Nuppp ise ei reageerinud millelegi. Hea oli valges sõita. Tartust Tallinna.
Kusagil Annapeal turritasid nupud kenasti üleval. Oligi selge selle asjaga. Nupp töötas jälle.
Lisan ühe huvitava video.- Huvitava just neile kes soovivad mingit uut infot uuest C klassist.
Saate copipasteda või sarnast, kuna ma ei näe hetkel muudetaval lehel linkimisvalmidust.
Jutt on põhjalik, libiseb üle kõigest mida on vaja teada, samas soovitan tinglikult suhtuda tutvustaja isiklikest eelistustest tulenevasse promojuttu. Justnagu tegu ei oleks vana kalaga autode testimiseosas, vaid noore indiviidi esmase korra järel pildipealt nähtud auto esmakatsetusega.
Tehnilise jutu osakaal on õnneks valdav ja infot on.
Uued ja eriti uued ja head autod on ohtlikud, kuna tekitavad sõltuvust. Ärge teie sellisesse seisu minge. Sarnane, kui oled leidnud endajaoks hea naise, siis lase tal olla, mitte ära kujuta ette.
Ega see Uus c või uus naine ei tea milline ta on sinujaoks. Sina võid ju võrku langeda, kuid kuldset keskjoont oled märganud tabada?
Sellepärast ongi uus FORD jA uus oPEL. jA S-klassi uus mudel. Ühest, teisest või kolmandast väljudes astub maailma inimene. Oma tegemistesse. Sama sirge seljaga. Sellele me rõhuks.
Märkusena lisan, et alati on valik ka neil, kel on natuke vähem paremad süsteemid, kui neil kellel on väga head süsteemid. Korraks oma süsteemiotsast alla tulla ja osta lihtsalt auto.
Alfa Romeost Volvoni.
Me süsteem näeb ette osta see uuestpeast. Või vähekasutatud.
Rõhu paneb kasutusaeg, kui kaua seda kasutada. Kuldne klassika on pool aastat ja ca 10 000 km. (premiumtaktika)
Kui saad sellega hakkama, palju õnne, omad süsteemi kasutada kogu aja uut autot ja võimalust margi ja mudelieelistust muuta!
(Hõbetaktika)
3-7 aastaste autode kasutusupuhul räägiks läbisõidust 100 000 km vahemikus.
Seljuhul on kasutusaeg meeldiv ka kuni aasta, auto hind langeb aeglasemalt. Ja valikut on sarnaste hulgas päris hästi. Oluline on, et selline auto ei jääks kätte ega satuks suurt läbisõitu tegema.
Käige jala, kasutaga ühistransporti, naise autot, jalgratast. Reisige rohkem lennukiga jne.
See aastane läbisõit ei kogune nii midagi.
Ega auto pole hobune, et koguaeg rakmeis.
Kasutage oma aju ka vahel, mitte ärge otsige mugavuslülitit mis liigutks istmepõhja.
Ärge lubage endale lõpuni uskuda, et autosõit on üks hobidest. On olemas nn. hobiautod ja need käituvad sinuga hoopis erinevalt videos nähtud kerglasest rõõmujoovastusest.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar