Automaatne Start/Stop-funktsioon
Automaatne Start/Stop-funktsioon seisab selle eest, et kütust kuluks ainult siis, kui auto sõidab.
Foori taga oodates
või liiklusummikutes aitab automaatne Start/Stop-funktsioon kütust
säästa, lülitades mootori välja kohe, kui auto seisma jääb ja jala
sidurilt võtad (manuaalkäigukastiga mudel) või kui pidurdades auto
täiesti seisma jätad (automaatkäigukast).
Teabekuva näitab, kas Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Kohe, kui paned jala sidurile (manuaalkäigukast) või võtad jala pidurilt (automaatkäigukast), käivitub mootor hetkega ning saad sõitu kiiresti ja sujuvalt jätkata.
Automaatne Start/Stop-funktsioon ei tee kunagi järeleandmisi sõidumugavuses ega -ohutuses, kuna ei lülitu tööle enne, kui mootor jõuab ideaalse töötemperatuurini, kui salongis on piisavalt soe/jahe temperatuur ning juhul kui aku täituvus on liiga madal või kui pöörad parajasti rooli. Keskne kontrollüksus taaskäivitab mootori vajaduse korral ka auto seisuasendist. Näiteks juhul, kui auto hakkab iseenesest edasi veerema või eesmine tuuleklaas uduseks muutub. Automaatset Start/Stop-funktsiooni saab igal ajal lihtsa nupuvajutusega välja lülitada.
Teabekuva näitab, kas Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Kohe, kui paned jala sidurile (manuaalkäigukast) või võtad jala pidurilt (automaatkäigukast), käivitub mootor hetkega ning saad sõitu kiiresti ja sujuvalt jätkata.
Automaatne Start/Stop-funktsioon ei tee kunagi järeleandmisi sõidumugavuses ega -ohutuses, kuna ei lülitu tööle enne, kui mootor jõuab ideaalse töötemperatuurini, kui salongis on piisavalt soe/jahe temperatuur ning juhul kui aku täituvus on liiga madal või kui pöörad parajasti rooli. Keskne kontrollüksus taaskäivitab mootori vajaduse korral ka auto seisuasendist. Näiteks juhul, kui auto hakkab iseenesest edasi veerema või eesmine tuuleklaas uduseks muutub. Automaatset Start/Stop-funktsiooni saab igal ajal lihtsa nupuvajutusega välja lülitada.
Tekst on leitud BMW 5 seeria tutvustusest. Tänasel päeval, ametlikult lehelt. Minu autol on see ja järgnev olemas.
Seotud teemad.
Regeneratiivpidurdus.
Igal pidurdusel vabaneb kineetiline
energia, mida veel hiljuti ei rakendatud. Regeneratiivpidurdus kasutab
selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel
või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva energia elektrienergiaks.
Seda energiat
kasutatakse autoaku laadimiseks. Intelligentne energiahaldus tähendab
seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab
generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem
sooritusvõime – klassikaline BMW EfficientDynamics.
/////////////////////////////////////////////////////////
Järelturul olevale sõidukile mõeldud aku.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar