teisipäev, 30. august 2016

Visioon


"Me tarbime nii vähe ja oleme nii ilusad, lausa ihaldusväärsed"
Nõnda uus auto nõuab ostjat tihedas konkurentsis, kus paljud tänapäevased inimesed ei soovigi autot!?
Samuti kohtab sarnast ideeküllust nädalavahetuseti veidi teistlaadi kohtades...
Mis on iseenesest armas..

Reaalsus on natuke teine, reklaam on suunatud tarbimisele, tootlikkusele, müüginumbritele!!!!!
Toode peab olema ihaldusväärne, argipäev jääb mõned sammud tahaplaanile. Olemas seegi.
Ka valed ja näilisus.
Vali mind konkurents.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...