http://yksi-etunimi.blogspot.fi/2014/08/hommikujutt-voileivale.html
Sellesinase artikli jätkuks proovin võrdlusesse paigutada sama
2008 a 118d vs.
320d Aastast 2010.
Mõlema puhul on auto selline nagu kunagine klient on omale tellinud, lisaks loomulik kulumine.
Esmane mulje, et:
118D talvistel teedel oma vanemas eas lamellidega ja kergemas kaalus natuke jalgratas.
320d Sumab kõigest läbi, head talverehvid, mass. kindlustunne.
Lisavarustust on mõlemil, kuid erinev. Antud 320D on ilma jäetud start stop funktsioonist. Millest ehk puudust tunda vaadates auto üldist vanust.
Küll on olemas piduritelt antav laadimisvool, nagu ka 118d-l.
320D-d liigutab automaatkast, võimsam mootor, suuremad veljed, kogukam kaal. Suurem kütusekulu.
Lisaks on autol muud tolle ajastu loogilised lisad antud autoklassis.
Tänases päevas vanakooli kolmene.
Ekstralisadest pole midagi suurt mainida. Küll on olemas tumenev peegel, klapitavad välispeeglid, nahksisu, kliimakontroll.
Tuled ja muusika on 118d tükkmaad paremad. 320d makk justkui eeldaks paremat heli, samas nii see pole, samuti on xenonid kulunud ja öösse ei näita. Samas stabiilne liikumine öistel käänulistel teedel lubab sõita. NN. kurvituled olemas.
320d Miinuspoolelt mainiks veel tekkinud vea, mis kinnitab, et rehvid on ebastandartsed, esimesed rehvid käivad manööverdades kuhugi vastu.
Lubatud/ mahtuv mõõt 17 tollisele veljele on 225/45R17 Niipalju kui siin kolme päeva jooksul olen silmaga vaadanud neid BMW-sid millel 17* all, kinnitab eelkirjutatud mõõtu.
All olev mõõt on selgitamisel, kuna ei viibi hetkel auto lähedal.
Edit:
225/55R17 on all. Ja manööverdades käivad esirattad vastu esisilla detaile. :)
Rehv mida pakutakse laialt F30-le, ei ole sobilik mõned aastad vanemale BMW kolmandale seeriale..
118D On saanud varurehvid millel mõõduks 215/60 r 16, Hetkel pole mõõtnud kas kõrgus 60 on sobilik, laius justkui ehk jaa. (16 tollistele lubatud 205/55 ja 195/55)
Rehvid ootavad hetkel paigaldust. Siin jällegi tundub. et osta varuveljed ja rehvid sinna peale. Tunduvad liiga suured antud auto jaoks.
Vahetus seetõttu, et algsed muidu tublid lamellid jätavad maanteekiirustel kiilasjääl soovida.
Vaatasin neid uusi, mis kasutavad 17 tolli velgi. Niisiis on BMW-le sobinud 225/45r17 näiteks Skoda Octavia RS jalavarjuks. Ja Praegu all olev, mitte nii sobilik E90-le- 225/55r17 On loodud Mb E klassi uusi mudeleid kandma. (Samuti nt BMW viimane gen kolmest F30, saab sellega hakkama)
Foorum sõnab E87/E90 teemadel, et jah 215/60r16 saab natuke üle 4,5 cm suurem olema, kui 195/55r16, et jääb jalgu.. Sillaosadele. Olenemata kas kell kolm sillal või silla all. Külmaks jääb ikkagi see nali.
225/55r17 lausa tänase päeva M5 all märgatud. :) Talverehvina.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar