Pakase minekuga otsustasin tegeleda varasemast tekkinud läbi põlenud lambi murega.
Olin siis millalgi V-linnast- V-linna sõites armatuuri vihje saanud, et mingi lamp läbi.
Novembrimure.(19nov.)
Sai uuritud ja ei paistnud midagi- ja nii ka siis u kolm nädalat hiljem, (11dets.) kuna vahepeal ei sõitnud. Kolmas episood siis u nädal tagasi, (31dets.) kui vahetasin kurvitule lambi. Tundus, et juhipoolne ei sütti ratta välja keeramisel. Seegi ei andnud muud tulemust, kui kurvituled mõlemad kindlalt vinksus- võnksus. Samas pirn terve ja nii see jäi.
Täna on põnev teada kuidas selle H3 pirni vahetus käib, nimelt..
Siis (eile) sain taipamise, et veakoodi vaja lugeda. Ja loomulikult CC ID 136- tagumine vasak pidurituli ja nii ka oli. Vaataja oli selle siis kahe silma vahele jätnud. Selle pirni leidsin kodustest varudest ja vahetatud see sai. Seejärel hindasin olukorda kus tagaklaasi soojendus ei võtnud järele, arvestasin eelnenud pakasepäevi ja mõistsin, et auto on targem ja hoiab nii akut. Eelnevalt teiste autodega sarnast situatsiooni kogenud. Nn nutiajastu teema. Hiljem siis nii oligi, sõitma asudes läks tagaklaasisoojendus tööle ja süttis armatuuris veahoiatus- mingi lamp läbi. :) Kratsisin kukalt ja vaatasin veakoodi. CC ID 114. Samas tuli meelde ülevaatusel juhtunu kus tagumine vasak suund ei töötanud need kaks sekundit, seekord oligi nii ja paar kerged slappi vastu laternat pani asja korda. Olin pirni vahetades seal sees käinud ja ju siis miski ei meeldinud. Hiljem ehk praegu kõik ok.
Termomeeter korteri aknal -0.6 Sõites näitas autos -1.5. Kõrguste vahe ka.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar