Karda seda meest kes kannab autologoga nokamütsi. Eriti juhtudel, kui välimus ei näe koduta välja.
Sinu trendid saavad samuti kahjustada!!
Cover. Vanasti oli nii.
"ema ütles sulle. Kallis tütar karda
seda meest. kuid sind ei huvita see.
sest sulle meeldivad mu suudlused.
Suudlused suudlused..."
Terminaator - Suudlused.
Klassikalised sedaankered.*
Ja põhiline disainieristus sünnib BMW ja Toyota vahel vaates ülalt alla, külgprofiil. BMW lubab endale ülalt alla vaadata, Toyota mitte. Näide on toodud nende kahe vahel.. Kui mõelda, et kõik premiummargid sisaldavad disaini siis Lexus sedaan jällegi mitte.. Sarnaselt ka Honda lipulaev jm. Ka need hinnapoolest BMW-d, Mercedest jm. sihtivad. Sihivad ära, kuid snaiper näeb asju teisiti.
Laiemalt eristuvad sakslased ja jaapanlased. Ka lihtne Ford & Opel & Vw lubavad endale ülalt alla vaadet, küll olenevalt disainerist. (pean otsima eelneva põhjal mõne kohutava, hetkel ei meenu) Hooaja disainer teab, et pole vaja üle seitsmeaastast välimust. Võttes otsad kokku, mida on selge silmata sellestsamast katusevaatest. Sakslastel on süsteem teha aegumatut. Kohustuslik klausel iga automudeli puhul.
Koduseks ülesandeks on leida viimase kümne aasta sisse mahtuv, väga hea ülavaatega sedaan "jaapanlane". Olenemata omaaegsest hinnaklassist. Mina leidsin.
Mõeldud on muidu õnnestunud tooteid, mille " kiiruga kokkutõmmatud otsad"on märgatavad teislaadi lähenemisel.* Nagu mingi vaas mille otsad on põhjaall.
Maasturid, luukpärad, jne. saavad tavapilgujaoks hakkama. Cabriod enamasti mitte, oma katusekonstruktsioonide eripärasuse tõttu kahtlustega vaadeldavad üsna mitmest otsast. ;) Jap.sedaanid karjuvad. Hästi või väga hästi esineb saksa toodang, olenemata hinnaklassist. Audi kontserni odavaotsa margid vajavad kinnitust. :D Pole jõudnud vaadata. Disainilt annab samuti kokku hoida, kui on kokku hoitud nt mürasummutuselt..
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar