Ta oli käinud parkuurimas ja sealses olustikus suitsupaki kaotanud. Seega peitis oma hoidva käe taskusse. Samas oli kaotanud poole oma igavailmelisest välimusest. Juuksed turritasid igasse ilmakaarde, olek läbiklopitud ja süda pekslemas. Sisenes O9lend lobabaari. Sealne õhkkond hindas temasuguseid. 1-5 ja seitse ja kümme. Kannustatuna janust seisin O9lend letivarju, ta riided olid higised, samas seisvad ehitusmehed ei haistnud segadust. Neile polnud higi võõras, pigem äratuntav, aimatav, hoonete püstitamise vahepeal tekkiv loomulik nähtus. Higi turjadel, kel kätes 0.33l. Koffipurgid.
Kohvipritsmetega ekraanilt mis vajus poolenisti laest alla mängis reklaam, viidates alkoholi kahjulikkusele. O9lend maksis tee ja kahe sigari eest, ning sammus lähedalasuvasse lauda, asetades tee horisontaalpinnale.
Seejärel võttis O9lend sigarid ja suundus tagauksele, sealne tee viis suitsetajate terrassile.
Madala lobabaari taga seisi valge "sigar" Nähtus millest teadsid ehitusmehed aastat kümme tagasi.
Aastatel 1982- 1990 toodetud audi tippklass. Lugedes aastaid tagasi saame aru, et 1990 on toimunud 23 aastat tagasi. Selles siin polnud ka kerepleki siledust kordavaid linke, et siis enne 1988 aastat toodetud mudel. 1982 SÜGIS KUNI 1987 SÜGIS. Viis sügist tagustest aegadest.
Nagu madala lobapaari tagune varjune aeg.
Auto nägi vaatamata vanusele ja 14 tollistele rehvidele välja kui DeLorean kultusfilmist.
Uus vana, ajastuprii. Seega vaba hinnangutest ja kohustustest olla trendikas. Aegadest kus armatuurlaud polnud maitsnud disaineri äravoolavust, olles rõhutatult kandiline. Omaaegse soliidsuse võrrandlahendus.
Valge pinnavärv oli märgatavalt uuendunud, samadel 14 velgedel olid uued rehvid.
Vana auto välimus lubas kiirust ja kindlust, mida ei kohta paljudel kümne aasta sisse mahtuvatel.
O9lend läitis sigari- ühe neist mis oli ostetud baariletist ja pöördus "sigarist" mis seisi pestud akendega, maja taga ajastupriilt.
Tuul viis tuhka sigariotsalt. "Sigari" õhutakistustegur oli omal ajal sentsatsiooniline 0.33. Just kereplekiga kohakuti viidut küljeklaaside ja tuuletunnelis veedetud aja mõõtes. Arvutitega väga ei mõõdetud, tuligi selline väliskuju, tänase A6 vorme nähes pole raske aimata progressi ja arengut. Kuid 0.33 tuli ka siis, lihtsate, keeruliste lahendustena.
Lobabaari sisemusest kostus loba ja laual ootas tee. Selline teekord.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar