Müügis on mitmeid e46, uuena eestist ostetud mudeleid.
Teine tera on neid nüüd- kümme aastat hiljem müüa, olles kogu ajaloo ainus omanik. Lihtsustatud teema on osta kümneaastane BMW. Sõita aasta, veidi peale ja müüa. Seljuhul on asjal teine väärtus. Sisuliselt erinev toode sellest, mida oled kümme aastat pidanud. Oli uus jah, kuid täna enam mitte. Tänane standard on teine, toode on ajas teisenenud. Teinud seda tegelikult igal aastal..
Aga nüüd küsimus neile kes on hoidnud uuena ostetud autot kümme aastat. Täna müümas. Ja mida sarnane tunne teeb.
Eufooria vastandini viiv fiili. Tasa ja targu. Uuest vanaks. Miks ei ole varem välja vahetanud? Hinnalangust põdedes või tõesti nii hea auto, samas tervitan teid, et te seda suutsite ja ei sõitnud samalajal hoopiski e36-ga, et tookordne kümme aastat vana ja sõidan aastakese..
Teil oli uus ja see oli ilus aeg. Täna natuke väsind sest mõttest ja oletegi kümneaastase portsu otsas. . Uue maitse mälestusena suus, siis vana ei tundu enam see.. lohutada võib, et sama auto ostsin uuena.. kunagi. Toode mille turuhind on langenud u. 10 korda. Lisaks jooksvad hoolduskulud.
Paljud ei pooldaks võimalust, et oma ajukäärdudesse salvestununa mõne moraalselt vananenud auto kümneaastast hooldusajalugu hoida. Auto pole laps kes kümne aastaga areneb ja sirgub. Pigem vastandlik. Samas muidugi kasutatuna ostes ja uuena ostes hoolduajalugu mõneti erinev. Kasvav trend ja mujal üsna levinud on osta uus mõne aasta tagant, andes eelneva vahetusse. Nii säilib pidev juurdevool uue aja trendile ja tehnilisele lahendusele.
Kümneaastase auto probleemid.
Tahmafilter satub mudelipõlvkonda 2004. aastast. Tõenäoliselt samal ajal kasutusele võetud mootorite ja tehniliste uuendustega.
Et siis viimase otsa E46 saab kuuekäigulise manuaalkasti, tahmafiltri, nipetnäpet.
Eurodirektiivid säästlikkuse osas.
Väline mudeliuuendus toimus 2001 sügisel, tehniline pool täiustus üldises mahus hilisemalt, luues ettevalmistuse uue mudeli tulekuks.
Enne 2004 aastat toodetud kolmas seeria on veel nn "vanakool" Eurostandarid- (euro3) need eelnevad peal.
2004/2005 lõpetatakse e46 tootmine.
Viimane "inglisilmadeta" 3 series BMW.
Uus lamekapott kolmene sai koos inglisilmadega euro4 saastenormid.
Kohitsetud saastega ja uuendustest tingitud mootoriprobleemid.
Hilisem mudeliuuendus lõikas kapoti keskosasse kitsa künnise.
Uus "kolmene" saabus müügile 2012. aastal.
Ja euro6 hakkab kehtima 2014 aastast.
Tähelepanek- 2003 aastal alustanud 5 seeria alustas läbiproovitud tehnikaga, 2004 aastal algas uute mootorite ajastu, 2005 aasta uus 3 seeria alustas tehnika mille kasutust leidsid viimased 2004 a. e46-ed.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar