laupäev, 17. mai 2014

tuborg 1 reede. (23 JAANUAR 2014)

 Väljas oli veel hommikupimedus.
Pimedal hommikul sain võimaluse tagumisest reast leida eestiski levinud politseiautona kasutust leidnud Tumesinise Skoda Superbi. Jääs ja lumine. Kaapisin akent, hõõrusin tuuleklaasi sisepoolset tihket lund. Et siis tigusammul liikuma, et kuhugi otsa ei koperdaks..  Nähtavus piiratud. Hiljem sain samast reast S- Mercedese ja jäävaba Honda Insignia. Ennelõunal tulid minuni jäävaba Audi A6 allroadi võtmed. Tegu siiski uue mudeliga.
Hommiku ja lõuna vahel oli superautoga talvepakases likumine.
Sellisega millel aknad härmas, hõõrusin kerge tankistipilu ja madalaprofiilsel talverehil minek!
Värske nägemus siis A Mersust AMG pilguläbi. A 45. Varasem kogemus lumeta ajast..
Muidugi on ka tavapärase A- ga jäärajal huvitav. Üldse on kõik huvitav. Anna ainult ette ja taha.

 Millalgi proovisin suverehve meie talveteedel. Tagaveolist ei saanud, sel polevat lihtsalt mõtet. Autoks siis esiveoline Citroen C3 Picasso. Uus auto, uued suverehvid. Sõita saab, kui hange ei roni, pidamisega vaid raskusi. Enne pidurdamist, enne pööramist, enne kõike sea mis teeb sõidu huvitavaks- enne seda hoog pea seismajäämiseni maha võtta.

Vahelugemine.
 (kui veab on auto olnud lumeall, niimoodi jääd klaasidel ei ole. Kui on niisama sõbralik päev, on klaasid vaid väljastpoolt jääs. See on hõlpsasti võimaldav tankistipiludeks.  Tihti on kauem seisnud auto väljast jääs ja klaas seest tihke lumemoodi materjaliga kaetud, mida ei soovitaks kraapida. On tekkinud teat. kogemused kuidas seesuguseid asju kiiresti tuppa tuua. 

Vahepeal oli jääs takso, millel hybriidseade ja mis keeldus edasi liikumas drive or reverse asetuses. Neutral andis pöördeid. Veidi soojenedes, ja umbes neli minutit hiljem viga kadus. Samuti üllatas eile üks E, millel tavapärane käiguvalits ja drive andis meeletud pöörded, auto ise vaevu liikus. Avariireshiim, pakasest. Minukäes jauras ja venis. Hiljem viga olla kadunud.

Õhtul sisustasin aega jäävaba Opel ASTRA (kandislise esitulega kabriolettkupeed- PUNAST) esinduslikku seltskonda toomisega. Päris veetlev auto, soovitan tutvuda. Esmapilgul mingit maksimaalset pilti nähes ei teaks seda arvata.
Ma vahel vaimustun opelist. Küll harva, kuid just seetõttu on võimalus vaimustuda.


Oli ka üks esitlusciroen C1, mis jääävaba, ja paika sai uus tellitud numbriplaat, juhtumisi oli esimene mõlki sõidetud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...