esmaspäev, 26. september 2011

Ausalt ja avameelselt.
Kurvaks või sinnakanti teeb räpakad autod linnapildis.
Igasugustest avariilistest või muidu vigastest võib aru saada, räpakust see ei vabanda.
Õnneks on enamus nii e. normiks. Keegi ei tule sellepeale, et autot võiks peale räpasemat retke pesta. Hoopiski vinge on kuivanud pori kaasas vedada ja sellevastu end hõõruda. auto võiks niigipuhas olla, et Statoilis end sellevastu nõjatudes ei muutu riiete värv. Aegajalt, räpakus on norm.
Lõuna-Soomes on taksod ja ühistransport puhtuse etalon, eraisikutele normiks.
Õnneks paistab Stockholm ses olukorras keskteed omavat.

Teistpidi autovõtmed- asi mis ei veena. Neid on nähtud ja taskutes, peopesades, sõrmeotsas viidud, toodud, hoitud. Iga auto taga on sellesse sobituv võti. Umbes nagu erinevad sugupooled, ainult selle vahega, et üks võti sobitub ühte autosse.
Küll ehk kolme auku. (Süütelukk, juhiuks ja pagassiluuk)
Autovõti.
Puutun kokku enamasti uute, vähekasutatute ja ca 10-15 a. autovõtmetega.
Harvem vanad autod. Seda päevast päeva. Iga töö algus algab võtmetest. Vahel saab mõnd tagataskus hoida, kuigi reegel- enesejaoks lihtsam- võti on niikaua käes kuni seda on vaja kasutada, vajadus kaob läheb võti lauale, autosse või kolmandasse kohta. Enesele jääb eranjuhul, teades, et 100% juhid võtme/auto olukorda ja tulevast teekonda. Seda üksikjuhtudel.
Tänane juhtum mis lubas võtit taskus hoida. Võtmepult uuest BMW-st. Olenemata margist või mudelist- leidub sarnaseid lahendusi päris mitmel autotootjal. Käivitus nupust ja võti tasku jääb.
(Toyotal põhiliselt hübriidmudelid ja sekka trehvab keskmudeleid, harvem nt Yarisel.)Tavajuhul jääb võti autosse, hilisem asjatoimetus tõi esmalt võtme (asetasin tasku, et võtta vaha maha eelnenud corollal) Taskusse see võti jäi kuna auto käivitamisel polnud füüsilist võtmekasutust tarvis. Tegevus antud auto kallal- eemaldasin mudelile viitavaid initsiaalid tagaluugilt. Asi mida omanik saab tehasest tellida, nn nulllisana. seekord otsustas siis vahetult enne auto kättesaamist, et soovib kirjeteta tagaluuki.
Sellistel juhtudel on võtmepuldi vaba asetus enamasti keskkonsoolis,või kuidas keegi jätab.
Siit hargnevad uued põnevad ja uued tavapärased automudelid mille võtmeid -  ja seega autot saab liigutada. Kuna kokkusaada on võimalik seinast-seina mudelitega ja põhiline sein on rahva keskmine maitse-  jätavad Uue Auto Võtmed enamasti külmaks..
Aegatetagune teipides Alfa Romeo võtme tagataskushoidmine tundus lähedal.. o.



Pildil võib igaüks viia võtme kokku sellele kõige paremini sobiva autoga :P

Juhtub ka nii.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...