neljapäev, 25. aprill 2019

Üleminekud. kirja saanud kuskil kolm nädalat tagasi.

 Naelrehvi kasutajale, seoses suvesoojaga.

  Suusoojaks võib tõdeda, et sooja ilma ja kuiva asfaldiga on naelrehvide pidamine küsitava väärtusega. Proovige näiteks linnas foori ees äkkpidurdada - tajute, et asjaolud pole teps mitte nii nagu võiks olla. Kui nüüd maanteel veidi hajameelselt kiirustada ja hüplikul teel kurvi siseneda, ei leia veidi väsinum auto seda õiget suunda, viskab üht ratast, siis teist... Korra lendu saades ei leia naelrehv mingit pidamist. Nii võib mitme asjaolu kokkulangemisel saada naelrehvist õnnetusse sattumise põhitekitaja.
Naelrehvi haardumine on erinev kindlalt teepinnal liikuvast suverehvist, mis oskab meie kiirustamist õiges kanalis hoida.
Talveks mõeldud rehv nõuab täpset selgust oma olemasolust plus 10 kraadiga., tuleb valida sõidukiirust ja pidurdusteekonda teadvustada. Suviselt kiirustamiseks naelrehv ei kõlba.
Pehmem versioon, samuti ohutuim on kasutada lamellrehve, mille sõidutunnetus soojas kliimas ebalev.  Auto käitub laisemalt ja kulutab rehve rohkem. Suvel lamelliga sõitmine on okei ja lubatud, kuid sa ei taha seda selle järel kui saad alla korralikud suverehvid. Konkreetse juhitavuse võtmetegur.

https://mehele.ohtuleht.ee/955440/kommentaarid

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...