laupäev, 12. november 2011

Palun, kui sul on vähegi midagi kadunud nagu võtmed või jalgratas..
 http://www.politsei.ee/et/politsei-palub-abi/leitud-esemed/
Nad ei saa lõpuks nende ülevarudega miskit teha.
Kunagine käik ühte politsei varakambrisse kinnitab eelnenut.
Rattad ja kola roostetab kasutult.
Omanikuta asjad ei kuulu kellelegi lõpuks.
Et märkamatult taskust lahkunud asi võib olla kellegipoolt politseisse viidud.
Kummaline, et telefonid ja rattad vedelevad aastaid..Automakkide periood hakkab läbi saama..

Vaid puhas ajalugu.
Tegelikult avaldamata materjal.
http://www.ra.ee/fotis/


Lambiluulet.
Leidsin vanemat asja.


Õnnetu oma lambiga.

Hõõrumine ei too Gin-i

Kahe vahel.

Baarist saab.

Öeldes.

Omavahel.

 Loetud.
Armastuse Kunst Erich Fromm
Tallinna linna Miilitsavalitsuse operatiiv-volinik Alviine Anier "Õhtulehe" toimetuse vestlusringis laste murdeea probleemidest rääkimas.




Tallinn




03.1966.
http://www.youtube.com/watch?v=lMk6y2YzqF4&feature=related
Tallinn 1988

reede, 11. november 2011

Miilitsavärvides UAZiku. Jäänuk. Neilegi värviti veel "politsei" uksele.
                        
Ports erinevat humanitaarabi..Erinevad margid väikeseeriana..
Uuestpeast mõned kolmanda seeria BMWd e36 
(Hilisem universaal ainueksemplaris)
Lisaks Ascona suurem tulemine.. 

Vabariik 2.0 Esimene suurtellimus- 100 Suzuki Vitarat.

Järgi tulid Golfid ja VR6 Ventod.. 


Opel Astrad.. Vectrad.. läbi kümne aasta
 Hilisemad ja varasemad Mazda 626 ed, Kolm Celicat..
Suzuki leanad..

Kõik mis enne aastat 2000 toimunu, kui kleebist asendas värv :D

Hilisemad
------

Täna on Politsei kasutuses peamiselt Skoda Superb. 
Hilisemalt Octaviad.
Lisaks paketiautod.

Üsna pealiskaudne ja faktivaene kirjutis, kel täpsemat huvi võiks külastada muid lehti.

Teemast link.
Tegin BMW-le väikese akuringi. Ehk peaks hakkama sõidupäevikut pidama. Tihedalt liigeldes ei pane tähelegi, kuid auto pikemaajalise seismise järel näib süütevõtme keeramine veidi erilisema hetkena.
Käima läks, küll lubades aimata, et neli nädalat võiks olla ehk piiriks, mil sügiseses põhjamaas võiks seesugune asi sündida.
Muidu ergas BMW on seisnud majaesisel parklakohal ca 3 nädalat.
Uksed on kole rasked, esimene tähelepanek. Teadagi, et BMW uksed sulgemiseks nõuavad tugevamat kätt, kuid uks ise kaalub ikka omajagu. Võrreldes Rootsi autoga- millega olen põhilise aja liigelnud.
Juhiuks avanes pingutades, poolvägisi lahti kangutama pidi. Kas seisnud autol on seesugune asi loomulik?
Ukse raskusest või kergusest pole varasemalt nagu pikemalt peatunud, pole mõttesegi tulnud. Ainus mis võib hetkel asjasse valgust tuua on Saabi tühjad uksed, pole erilist turvavarustust ega kõlareid. BMW ukses siis kõlarid, turvatalad, turvapadi. Asjad mis esmalt kaalutõstjatena meenuvad.
Jämedad tihendid.
Ise olen asjast niii mõelnud, et ukse sulgumise kergus on toodud ohvriks, et naginaid ja välist müra oleks vähem.
Varasematel mudelitel oli probleeme justnimelt kere liigse painduvusega. Ja sellest tulenevad hääled ustes ja keres. Ülivõimas tihend siis hoiab meid veidi sellest.
Saabi uksed on vedelad esmapilgul. Hiljem harjunud ja seetõttu näib BMW uks eriliselt raske.
Valgustusest ei taha pikemalt rääkida. Saab vs BMW nagu öö ja päev. Kaugtuledest siis jutt.
Võrdluseks sobiks siis autode väljalaskeaastad 1995 ja 2003. Siia peaks lisama 2011 aastast mingi jaapanlase näiteks. Kuigi Korea on uus jaapan, et Hyundai on kõva tegija täna.
Varasemad autod on olnud (ajavahemikus 2001 kuni tänapäev) aastakäikudest:
1986 mazda
1993 bmw
1991 ford
1994 saab
1999 bmw
2003 bmw
1995 saab
Need siis nimetused millele olen nõuks võtnud pabereid kulutada ja mõne varuosa osta.
Nende võtmehoidjale oma nime kirjutada.
Töö on pakkunud enamalt sõiduproove ja ukseavamisi.
Enamasti uued ja vähekasutatud autod.
Golf III või samalaadne saab on juba retro.


Peale sõidukooli 88nda aasta Golfiga oli esimeseks nükkeks osta 9000- krooni eeest 15 aastat vana punast värvi mazda kupee.
Tänane 16 aastat vana punane saab võiks ehk valgustada olukorra kordumist praeguses ajas.
Nii kordub ka tolajal 10 aastane bmw tänases. Ehks siis autod muutuvad, kuid variant sama.

Kaasipühkija Saabil paremas seisus. Vihmases tänases häiris BMW liigaeglane klaasipesu, survet pea polnud. Asi ilmselt vajab lähemalt uurimist. Arvatavasti on tulepesuri leke sidunud end hilisemalt võimaliku surve kadumisega. Harjadki ei teinud oma tööd hästi. Või siis on Saabil see süsteem liiga heas seisus, et on erinevust märgata.
Maanteel erilist vahet ei märganud. Müra mis tuli Saabil kaasa koos naelrehvidega asendab BMW-l diiselmootori mmahe mõmin.
Raadio otsis sahinal kanalit, Heli tundus endiselt kehvake. Saabis pole sedagi.
Kui nüüd keegi on platsilt autot ostmas siis jah, kõik see BMW hea osa jääb suht vanuse ja pikema seismise taha kinni. Esmapilgul vaata välimust ja otsi muid vigu, mitte seda, et aku tühi või autos temp. nagu sahvris.
Enda auto nüüd pikemalt seisnuna annab platsiauto mõõdu välja.
Ja selliseid müügiautosid on enamuses mis seisavad pikemalt, akud jooksevad kottti ja siis turguta ja vaata.
Erinev pidevalt sõidus olevast autost, mil elavam loomus.

 
Ikarus. Üle 20 aasta seisnud. 
Link. (Need algupärased A- tähega algavad eesti reg.märgid..)


Tegelikult on tekkinud soov mõlemast autost vabaneda ja leida eelnenust midagi sootuks erinevat..
Isegi Honda Accord on erinev (k)
Tüdimus ja olukorrad nõuavad endast uusi leidmisi.
Autod omas ajastus ja tehnikalt heas konditsioonis.
Müüa BMW 320d 2003 sedaan, manuaal.
Müüa Saab 900S 1995 luukp. manuaal.
"kas sulle meeldivad rongid?"
Fotokonkurss ja fotod.
http://www.operationlifesaver.eu/?id=15810

neljapäev, 10. november 2011

okt.2011
Praegune Saab kägiseb ja roostetab, salong on kulunud ja salong täis sajandi tolmu.
Autosse istudes tunned end istumas millessegi iganenusse.
Nii nagu 88ndast aastast tootmises olev platvorm seda ka on. Auto ise 95ndast aastast. Kuid isegi 2007 aasta saab 9-5te istudes saad aru ajastute tomilisse kadumisse. (viimane sama platvormi kasutanud auto.Unustamata siiski uusi hiinakaid!! )
Eelmisel kasutuses olnud saabil ei mäletanud nii suurelt vanale autole omaseid ilminguid.
Aeg oli siis veidi varasem ja polnud neid kaht bmw-d olnud peres..
Küll sai auto üsna välimuse põhjal võetud, et plekid sirged ja värv korras.
Kohe sai vahetatud sharniir ja auto tuli suverehvidega talvekuus!
 Oli toodud sveitsist ja saanud veidi paremat elu tunda.. Müügipõhjuseks võis saada läbiroostetavad tiivaääred ja üldine hinnalangus. Küll korrastatuna selle ostsin. Turbomootor ja tehniline pool k.a. elektroonika vigu ei peitnud.
Tõepoolest saab auto kasutusmaa meile mõndagi öelda.
Hilisem aeg on teinud selle nagui müügisaidilt näha.
Tseki Saab 900 kupee, turbo, valge. auto24.ee
Kere lihtsalt roostetab saabile kohastest kohtadest.( ukseääred seest väljapoole, tagaluugiäär seest väljapoole. tiivakoopaääred.) Pildid ja hind on hea, et usun, et see saab müüdud.
Muidu paistab auto heas korras. Veljed samad, keskkapslid samad, tagumine number on erinevalt kinnitatud, esimene number on saanud muljuda ;) Külgmised suunad ostsin u. 200 eegu eest.  Need numbrid valisin ise tookord. Tähekombinatsioon jäi paratamatuks, numrbriosa sai mingilmääral valida.



Praegune soomeauto, eluaegne lõunasoomlane, põhi näitab roostemärke. Tiivad ja uksääred roostesed.
Tõsist kasutust leidnud auto, ilulilu sellest autost ei leia.
Mõlgid ja muljumised siin ja seal. Läbisõit suur.

Tehniliselt laitmatu. Läbides just Soome TÜ.
Roostekohad sai likvideeritud neid Paides paigates.
Varasem Saab oli ostuhetkel küllalt hinnaline, praeguse sain minimaalse kasutusväärtuse hinnaga.
Kui uuena võib pidada sama mudelit teisega võrdseks, siis vanemaks ja kasutatumaks saades leiab rohkelt erinevusi sama mudeli lõikes.
Vastavalt hooldustele, korrasolekule, peremehele.

Nii võin võrrelda ka kaht bmw-d..'
Vanem oli auto millele ei sõitnud ka garaashitung alla- selliseid madalaid autosid oli aasta lõikes vaid lisaks üks -mazda 6. Ja sadu muid millele sama tungi alla veeretada..
Seetõttu oli juhitavus parem, järgneval bmwl võttis vedrustusega harjumine veidi aega.
M vedrustus vs. Originaalne lähenemine.
Uuema mootor vibreerib enamalt, ja kostub salongi.
Käigud uuemal pikemad.
Varasemal oli vaiksem. Ehk vaid isiklik tähelepanek.
Praegu neid vahesid ei märka, kuna pole eelnevaga enam sõitnud. On jäänud teine ja harjunud.
Lisaks veel saabi ja bmw jutule. Eelnenutega oli kangesti vaja midagi parandada või ilustada. Lihtsalt niisamagi.
Praegustega seda soovi väga ei ole ja sellega on kõik on korras.



karmorg
Re: Auto ostmine ja toomine Saksamaalt
Saksamaalt auto toomine : odavaim on kohale lennata Ryanairiga Düsseldorf-Weeze lennujaama või Bremenisse. Kui kuu või kaks ette planeerida, siis hinnad algavad € 9.-, millele lisandub € 6.- kaardimakse tasu. Pileti hinnas on kuni 10 kg käsipagas mõõtmepiiranguga 55x40x20 cm.
http://www.ryanair.com/de
Weeze lennujaam on Düsseldorfist 70 km kaugusel. Bussipilet linna maksab € 14.- Taksoga saab lennujaamast ca € 100.- eest Düsseldorfi sinna äärde, kus on omajagu autoplatse koos. Kuid nagu eespool mainitud, on kindlasti mõtekaim saksas ringi liikuda (rendi)autoga.
Säästu-ööbimisel võib arvestada kuni € 20.- Düsseldorfist võin soovitada
http://www.backpackers-duesseldorf.de/
Liiklemisel peab arvestama, et saksa teed ja linnad on (kiirus)kaameraid täis. Kaamerad on isegi linnas ristmikult foori alt kiirendamist mõõtma pandud. Kiirteedel neid niipalju ei ole ja neid on ka kaugelt näha ning trahvid on väiksemad. Asulavälistel teedel on üldine kiiruspiirang 100km/h. Need teed on kollaste liiklusmärkidega.
Saksamaalt auto ostmine : kulud :
Transiitnumber ehk kollane number (Gelbe Nummern, Kurzzeitkennzeichen) kehtib 5 päeva, maksab alates € 60.-, millest:
Kindlustus alates € 38.- http://www.nesen24.com/product_info.php/info/p201_5-Tage-PKW
-Kurzzeitkennzeichen-Versicherung.html

Registreerimine € 10.20- http://www.strassenverkehrsamt.de/kfz-zulassung-kurzzeitkenn
zeichen
-> Gebühren
Numbri valmistamine ca € 10.- http://www.markt.de/braunschweig/Zubeh%C3%B6r/autoschilder+c
elle+5+stueck/recordId,7985f278/expose.htm

Saksamaalt auto toomine ei ole keeruline, küll võib aga kulukaks osutuda. Kui on küsimusi või soov endale saksast auto soetada, siis võid ühendust võtta karmorg@gmail.com. Jõuluks tulen Eestisse, siis saan siit Thüringeni maakonnast (Erfurt, Weimar, Jena, Gera…) midagi kaasa võtta. Toon Saksamaalt auto Eestisse ära.
http://www.elu24.ee/628096/hendrik-sal-saller-soomest-mind-sinna-elama-kull-ei-kisu/



Kus on lastel fantaasiat. Miljon pilti..
Doodle 4 Google

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...