kolmapäev, 23. jaanuar 2013

Uurimus, neli aastat möödas.

Leidsin ühe huvitava joonistuse.
Skeem mis näeb välja täpselt selline.
 
Kujutatud on üht kunagist pesuhalli siselõiget. Esimene ja viimane joonis on tühjalt seisev pesuhall. Kujutatud on vaheseina, üksikut tugiposti, välisust ja üldist ruumiasetust. Sissesõit algas rambil, mis lõppes ukseavaga. Uks elektriline nagu enamasti. Selles hallis sai mõnd aega autosid pestud. Tegu oli Vaihtoplusi avara müügihalli pesulahendusega mis kestis vast aastajagu, pidevalt neid asju seal ümber tehti. Mõndaega sai pesuhalli pressida kõik autod vastavalt kolmandale ja esimesel joonisele. Ajad mil rehvihooaeg ja pesuhalli kolme muud osa täitsid velgedel rehvid- need muide pesime samuti, tegu samasse majja kerkinud rehvihotelli tavaariga, mida saime päris mõnusalt igapäevaosaks. (Honda linnamaasturi veljed on suurusele vaatamata imekerged! Ford Transiti veljed raskeimad!)Kui varasem esimese joonise väikeauto sissesõit sujus ja teise joonise keskmised ja suuremad autot samuti kiirkorras pesuhalli said oli katsumusi raske leida. Selleks sain Hummeri võtmed ja kolmanda joonise järele pesuhalli pessu. Kes pole pikemalt sõitnud teavad, et Hummeri nurgad ja tagurdamine suht "pime" Päris lootusetu poleks on HummerH2 veidi pisem pesuhalli boxist.
Teate ka seda, et tagurdades välja saada lihtsam viis.. Sessuhtes mõjus Tartu teema veidi ehk ärritavalt, kui iga liigutust tuli keegi kätega näitama.Aga eks seal oli seda toppimist rohkem ja huvitavamalt, kui minu pesuhallijoonis võiks lasta ette kujutada.. 
Lisaks oli majal veel meigihalli avar sissesõit, müügihalli sissesõit rambilt ja müügihalli eesuksest sissesõit. Tagauksed samuti mida mingiaeg kasutati..Üsna majaümber ja majas sees tiirutamine.
Just nii need autod sisse ja välja käisid, lumised, lumeta, suved, talved, igapäevaselt kasvõi kümme, kui oli juhust Vantaale sattuda. :p

 

Hummerijutuks inspireeris punane H2. Seesama mis toidupoe ees.
Tabelis (2008 AASTAST) seisab Hum. viimasel kohal.
Erinevaid aastaid üle vaadates on hummerit vaid üks ja ainus...






Toyota
Ford
Nissan
VW
MB
Citroen
Volvo
Honda
Audi
Peugeot
Tabeli eesotsas asetsevad arvuliselt enim kasutust leidnud margid.
Erinevaid marke kokku 32, autosid üle 600-
Välja on toodud 10 populaarsemat. (Arvuline ülekaal) Jaanuar-Dets. 2008.
2006-2012 aastate kohta eraldi tabeleid pole, on vaid 2008 väljavõte, kuigi arvulisus võis jääda sarnasele tasemele, muutus üldine margiasetus mõnede markide tagantpoolt ettepoole tulemise näol..
 NB: List sisaldab vaid marginime, mille mudeliga olen 2008a. läbinud vähemalt ühe meetri.
Pildid illustratiivse tähendusega, mis tol hetkel tundus sobivat.
Pildiosa lõpust algava listi esimesed margid olid osaluses ca 30 autoga, lõpuomad 1-2 autoga.
Ca pooled 600. arvulisest autohulgast tulid esimeste kohtade arvelt..

Pildipomm:
1c945318470.jpg1c945318473.jpg1c945318475.jpg1c945318474.jpg1c945318477.jpg1c945318479.jpg1c945318478.jpg1c945318480.jpg1c945318481.jpg1c945318469.jpg1c945399841.jpg1c945399839.jpg
Chrysler
BMW
Renault
Opel
Mazda
Saab
Skoda
Mitsubishi
Dodge
Fiat
Seat
AlfaRomeo
Kia
Subaru
LandRover/RangeRover
Chevrolet/Daewoo
Suzuki
Jaguar
Smart
Hyundai
Mini
Hummer

esmaspäev, 21. jaanuar 2013



Huvitavalt on kirjutatud, lugesin üht loomaraamtut. Poes lasteraamatute osakonnas. Selline raamat mis teeb vastava fauna/flora häält millel lehte keerad, skungi leht ei teinud midagi. Selle tagakaanel patarei vahetusabi.
Tekst muutmata kujul:
Eemaldage vana patarei ja viige patareide kogumiskohta. Paigaldage uus patarei.