pühapäev, 8. detsember 2013

Pettunud ja vihane.

Olen pettunud ja vihane, või teeb see sama välja. Püüan mööda vaadata.
Olen pettunud ja vihane Tiina suhtes, mitte selles mida teeb, vaid selles kuidas käitub ja kellega.
Miks see puudutab minu isiklikku?
Pettunud ja vihane.
Hetkeraevust sai pettumus ja viha.
See hakkas end ilmutama eile, olin vaadanud "mandariine" See oskas endas kaht lugu jutustada.
Üks see mis oli filmina mõeldud, teine -  alajutustus, põhines minu isiklikule teadvusele tuginedes.
Filmi vaatasin kinosaalis, kuhu jõudmiseks sõitsin viimased paarkümmend kilomeetrit sisuliselt mustvalgel jäärajal, mille libedust timmis pealesadav lumi. Film tekitas kurbust, samas jõudsid vaatajani ka mitmed arusaamad 1992 aasta sündmustest, lisaks inimlik viha, raev, leppimine, poolehoid, surm..


Klaasipesuvedelik, mille pank kinkis, jaehind on 3.25- Täna sain kätte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...