laupäev, 10. jaanuar 2015

Kui ma olen Charlie

bing
Olen rent mu keha
Homeowners maksma toidu palga
Rapisee lohkeilee seinte värvi
Kes on õige?
Ükskord linna tänava küsisin, kas hallitus
Mis aastal ma oo kindel
Lihtsalt Küsi nendelt, kes teavad kuhu tulla


Google
Olen renditud minu keha
  Kinnisvara maksa toidu palgad
 Värvi koorub seinad kohiseb
  Kes on õige?
  Kui küsiti surra tänaval
  Mis aastal ma ei ole kindel
  Küsi nendelt, kes teavad, kust tulevad
 
 
 

Oon vuokralla mun kehossa
Asunnon maksan ruokapalkalla
Maali rapisee seinät lohkeilee
Kuka korjaa?
Kun kadulla kysytään multa
Mikä vuosi mä en oo varma
Kysykää niiltä, jotka tietävät mistä tulevat
......................................................................................


bing
Refrään 1: a
Kui ma olen Charlie
Miks mu teed läbi kõndida
Kui Charlie's pilti lehel
Miks ma ei mäleta oma nimeänikään
Ma arvan, et ma olen hingamine

google
Chorus 1:
  Kui ma olen oikee
  Miks minu jalutuskäik läbi
  Kui oled oikee
  Miks ma ei saa mäletan, et mu nimi on kas
  Ma arvan, et ma hingata


Chorus 1:
Jos mä oon oikee
Miks kadulla mun läpi kävellään
Jos oon oikee
Miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän
..............................................................................................

bing
Rääkida, ehkki ma olen halb sõna
Minu emakeeles kui heebrea
Ma ärkan öösel
Ma magama hommikul
Ma elan unistus ventiil
Ma olen üksi metrooga lihtsalt täis on ihmisii
Nad hoiavad oma käsi läbi selle Impressio leiab kii
Olemas kummituksii, oo ei ole see nii?


Refrään 1 x 1

google
Räägi sa isegi tunne sõnu
  Minu emakeel ei ole heebrea,
  ärkan öösel
  ma magama hommikul
  Ma elan ärkveloleku unistus
  Ma olen üksi Influen metroo on täis ihmisii
  Nad näeb läbi Influen lihtsalt haarata neid käest kii
  Ei oo on kummitusi, Elektrilised putukatapjad nii?

  Chorus 1 x1







Juttelen vaikken tunne sanoja
Mun äidinkieli kuin hepreaa
Herään illalla
Nukahdan aamulla
Elän valveunessa
Mä olen yksin vaik metro täynnä on ihmisii
Ne katsoo läpi vaik tartun niiden käsistä kii
Ei oo olemassa kummituksii,eiks nii?

Chorus 1 x1



........................................................................................................
bing
Refrään 2: a
Kui ma olen Charlie
Miks ei peegel peegeldus selle mua enam
Kui Charlie's pilti lehel
Miks ma ei mäleta oma nimeänikään
Ma arvan, et ma olen hingamine
 
Google
Chorus 2:
  Kui ma olen oikee
  Miks peegel peegeldab mind enam
  Kui oled oikee
  Miks ma ei saa mäletan, et mu nimi on kas
  Ma arvan, et ma hingataChorus 2:



Jos mä oon oikee
Miksei peili heijasta mua enää
Jos oon oikee
Miksen muista omaa nimeänikään
Kai mä hengitän







-............................................................................................................

bing
Raudteejaama esmaspäeval, ruuhkaisa
Kõik tundub olevat kiire ja suund
Ma jään jooksul raskusi väljastpoolt Euroopa
Kui ma juba kodus, kuidas on võimalik kodu
Mida sa mõtled, kui seal ei ole ühtegi lugu ei kuulu Euroopa
Kui see on puhub aknast aga ees huurru
Kas see linn täis surnud elävii
Või katselenko pildi teisel pool piiri
 
google
  Raudteejaam esmaspäeval ülekoormatud
  Igaühel paistab olevat kiire ja suund
  Ma seisab väljaspool Influen jooksul
  Kui oled olnud kodus, kuidas saab olla koduigatsus
  Mida sa mõtled, tõmmatud, kui lugu sügisel
  Kui sa löök akna, kuid see ei ole Huurtua ees
  Kas linn täis surnud elävii
  Või on pilk pilt üle piiri

Rautatieasema maanantaina ruuhkaisa
Kaikilla tuntuu olevan kiire ja suunta
Mä oon ulkopuolella vaik seison sisällä
Jos oon jo kotona, miten voi olla koti-ikävä
Mitä tarkoittaa, jossei tarinaan kuulu
Jos puhaltaa ikkunaan mut se ei ees huurru
Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita
Vai katselenko kuvaa rajan toiselta puolelta


Moi.
Sattusin prismas plaadiotsa, millel antud lugu. Oli tarvis osta see. Lisaks muud. Enesele tegin mõtteks, et tõlgin antud loo sõnumi. Lugu ise pole ka kõige värskem, kuid ometi päevakohane. Panin ümbrises olevad kaks plaati mängijasse juhujärjestusse, mõttega, et kui vastav lugu jõuab alata, olen tõlkinud loo ja postitanud. Praegu see lugu mängib ja lõpetan postituse. Jääb just nii, alati ei ole vaja, vahel lasta kujutlusvõimel barrikaade lõhkuda. Veidi kaasa mõtlemist.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...