kolmapäev, 5. august 2015

Jussikese 7 sõpra.

Miks just 7 sõpra, nagu ka
7up nimelise karastusjoogi
loojatel oli eelnenud 6
nurjunud katset luua
müüdav, joodav ja teostatav
projekt, on ka meie loos
oleva Jussikese eelnenud
6 katset veidi mööda..


Seitse pruuti

Mul seitse pruuti on,
neid kõiki armastan
ja iga päev neist üht mina külastan.

 Ikka Emma esmaspäev, Esmaspäeval tegi heina,
Terese teisipäev, teisipäeval ehitasid lasteaeda,
Karoliine kolmapäev, kolmapäeval ajas vasikat karja juurde tagasi,
Anette neljapäev, neljapäeval rohis ja kastis lilli
ja reedel Roosike reedel pesi pesu,
ja laupäev Liisake laupäeval koristas tube
ja pühapäeval paks Pauliineke.  pühapäeval pidutses kõikide päevadega koos




 Kui ükskord suren ma,
mind võtvad leinata,
mu haual käivad nad
ja lilli panevad.
Ikka Emma esmaspäev...

Kui ükskord suren ma,
läen taeva puhkama,
mul jälle pruudid ees,
ma jälle võidumees.
Ikka Emma esmaspäev...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...