pühapäev, 14. august 2016

Autost täiuslikkust otsida on igavene dilemma. Sa ju ei otsi ühistranspordis seda viimast lihvi, vaid mõtled kohale jõudmisele. Hullem versioon on laevareisid üle Soome lahe, mugavus null aga minema pead..

Mõtlen siis uue auto valikutest, nt toodetakse palju seda kraami mille saab soetada ca 20 000 euroga- siis soodsad pakkumised- need autod ei hiilga täiuslikkuse või juhile äärmiselt hea tagasiside andmisega. Nad on uued ja liigituvad võimalikult diskreetseks liikuriks, millejuures saad valida siiski meeldiva värvitooni. Nad on mõeldud liikumiseks, olles garantiiga, plekitud, liisingu toel liikvel.
Nt Toyota Auris, Honda Civic, Ford Focus.

Teine teravus on leida see kasutatud auto, mis pakub enamat kui uus 20 000 maksev sõiduvahend.
Sama autot mis uuena 20000 - kasutatuna ei tahaks.. Neil siis pigem teekond kuhugi kaugustesse ja mitte mugavamaks, töökindlamaks vaid odavamaks samade kriteeriumide alusel, millest välja arvata garantii ja "uus olek" igas vaimus.
Nt ca 10 000 euri maksvad kasutatud saksa maanteeneelajad. BMW, Audi, Mercedes-Benz.
Küsimus on hoolduses ja läbisõidus ja auto üldises vananemises. Moodsat autot selle raha eest ei saa.

Kolmas valik 20 000 ja kasutatud premiumklassi auto- Mille hinnad uuena 40 000 ja edasi.
Nt. kolm-neli aastat vanad keskklassi Germaanlased.
Saad palju sõitnud, viimase otsa keremudeli.

Või siis mõnetuhandene huvitav ja korras, järele aitamist vajav sõiduk.
Nt. Kasvõi ideaalkorras Golf III.


Hetkel kasutan "ühistransporti" tunne on selline, kuigi tegu on uue jaapani autoga. ca 20 000 hinnaklassist. Ajend selguseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...