kolmapäev, 1. september 2010

Sepik

Panin arvuti mängima. Ootan kolm eesti lugu ära ja siis välja.
Neljas lugu mängib. Kogu muusikapakett juhuesituses. Eesti pole veel kõlanud..
Esimeseks eesti looks sai MEIE LAUL - Traffic & Maarja

kui su käed on külmad
lähemale mulle poe
sind alati võin soojendada

sõna lausumata
mulle näidata sa võid
mida tunned kui sind hoian

Lõunast proovisin varianti, et käin korteris söömas. Lõunatamas. :D
Pool tundi aega ja esimesed kümme minutit kulusid poes valmistoidu valimisele ja kassajärjekorras.
Seal mõtted, et kas pizza jõuab ära sulada järgneva kümne minutiga, et saaks süüa seda?
Korteris sõin ära piruka ja kuuma cocat jõin peale, poleks arvanud, et aknalaual läheb joodav soojaks peast. Pizza jõudsin ahjus soojaks lasta ja veerandist tüki hammustada- sellepeale näitas kell juba lõuna lõppu.
Kiirustamine on kurjast. Sellist lõunat enam ei sooviks, kus pool ajast sõidad ja teine pool harutad venivat poepizzat papiküljest lahti.

Teine eesti lugu annab end oodata.
Niikaua tänased vahvlid :
Focus hele, peugeot307 punane, MitsubishiLancer sw must.

Väljas ei oska midagi saavutama minna- aga miks pean korteris passima?
Eile pealetööd aeg viibisin metsas ja jätaks seetõttu vahele.


II Olen Sinu - Blacky
Kui vaikib tuule meel oma
Oma tundeid peidad sees ja sa
Näida võid sa ükskõikne aga

Aga mina tunnen sind
Su tundeid kaugelt aiman
Hellalt minu meeli paitad

Vahele veel põnevaid räpilugusid välismaa onudelt..

Osta piima.
Teha kindlaks kas pliidil olev toit on veel söödav.
(sellest lähtuvalt teha/ei teha süüa)
Lugeda väljas raamatut.

III eesti esitaja: Mait Maltis, Vitamiin - Gloria

Gloria sa ära nõnda naera, pilkavalt mind piinad

naer mind peagi riivab, vaikselt tahan olla

sul öelda ma ei malda, su armastuse valin ma

mu kena väike Gloria,

Gloria sa ei teagi, minu teeb naer nii nooreks

see meie jaoks ei ole noorus, mind piinab Gloria



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...