kolmapäev, 20. oktoober 2010

Ma ei tea kust mul selline mõte tuli.

Öösel võtsin jalad alla ja kõndisin kööki, viimase shokolaadi järele.
See söödud tuttu tagasi.
Shokolaad oli pähklitega ja üldse mitte taoline mida kergelt söönuks võtta kesk ööd..
Ma ei tea kust mul selline mõte tuli.
???
Mis toimub.,

Hommikul olin siiralt üllatunud oma teost.

Tööl Kalle seletab, et Fiestas on haju, okei. Risto seletab üle, ja annab võtmed.
Hiljem mingeid teisi võtmeid tagasi viies Küsib Kalle, et kas sai hea.. Vaatan otsa, tema vaatab üldse mujale, ma ei tea kellelt ta seda küsis ja kas seal liikus palju rahvast, tihti liigub :D
Müügihall suur ja lai ja inimesi ja eriti automüüjaid liigub..
Ja ma ei tea kas küsisi minult siis, kuna vaatas eemale ei hakanud midagi üle küsima, teades, et ionisaator peab vähemalt pool päeva autos olema, et tappa suitsuhaisu..Vb siis ikka ei küsinud minult.. Ma ei tea, varsti lähen sealt minema nii, kui ei oska ülemuse küsimustest aru saada...
Tegelikult mingit kahtlustemomenti ei tekkinud. See mis siin kirjas on sõnastus toimunust.
Lasin oma tegemisi edasi, eks tulevik toob selgust.

Ikkagi see shokolaad.. Müsteerium.

Poest ostsin piima ja shokolaadi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...