esmaspäev, 13. jaanuar 2014

Hea tegu tasub ära

2004. aastal, kes veel mäletab avas turgudele tee CLS.
Mercedese neljaukseline kupee. Kujustaja ameeriklane Michael Fink. (Maybach 57/62)
Tänane CLS mudelipõlvkond alustas 2011 aastal.

Põhilugu algab siit.

Bruno Sacco. Mercedese disainijuht aastatel 1975-1999.
1989. aastal sündinud rodsterit SL peab Sacco oma tööde seast üheks lemmikuks.
Üheksakümnendatel "puhastati" S-klassi kujustus võimalikuse piirini, aga Sacco meelest oli auto lihtsalt liiga kogukas.
"Neljasilmaline" CLK näitas uudislikkuse võimalikkust isegi teadlikult raamidesse surutud disainikeskkonnas. Kompaktne SLK klapitava kõvakatusega osutus suunda andvaks terves autotööstuses. A-klass oli kujustajale tõeline pähkel, sest see pööras kõik tavapärase pea peale. Ning M-klassi kujustus erines G-klassi veoautolikust nagu päev ööst.
Artiklilõigud pärinevad  575ndast autolehest. Autor M.H.K.
Lisan, et Mercedese mudeligamma disainitöö ja arendus, mis neil aastatel välja on toodud, on loos märgitud mehe käeall valminud. Täna teeb seda kõike Peter Pfeiffer.

***'
Menüüs on itaaliapärane pastatoit vs kange kohv.
Veidi kiirustades lisan, et toit oli valmistatud hoole, armastuse, rahu ja elektripliidi kaasabil.
 Seetõttu maitsev.
 
*************'
 Võrdlen oma tööd lenduri ja saiategemisega, kumb- pole veel otsustanud.
 
 
Lendame päeva üle, õhtul astud teemast välja. 100%
Veidi uhked, ülaltpoolt pilvi tulnuna.
Vaba aeg tööasjadesse ei haaku.
Saiateo võrdlus on kiiruse, toodangu mahu ja igapäevase rutiniga seoses.
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...