kolmapäev, 12. märts 2014

Romb



Et kõik ausalt ära rääkida alustan sellest ,et 2002-2003 aastatest pärinev 3- seeria BMW EI ole keskmisest halvem, võiks öelda, et tegu on keskmisest PAREMA autoga. Juhul kui omanik või kasutaja oskab hinnata auto vajadusi. Enesekeskselt positsioonilt korraks eemaldudes.  Saksa TÜV. tabeli 54 ndal kohal, läbisõiduga keskmiselt 136 000 km. Paiknedes tabeli kolmandas neljandikus. Samas tasub märkida, et tegu on ülevaatusstatistikaga. St iga auto neist on sõitnud korralisele ülevaatusele. Milles ilmnev on kajastust leidnud tabelis. Tegu siis keskmisest enam tähelepanu nõudva autoga, muud ei midagi. Et mitte mütsiga lööma minna ülevaatusele, mida mina tegin ja sain kenasti ka läbi.

Statistika- keskmine tulemus. Olemas on keskmisest allpool ja ülalpool näitajad.

Sama rombikujulist võtit saades tekib huvi, et mis nimelt, mis mootor, mis kerega, mis värvi, millise läbisõiduga jne. Seda juhtub väga harva. Uuemad mudelid jätavad külmemaks. (Võtmed jätavad külmaks, auto päris mitte) See kümneaastane, mille võtmed sain, et tuua see auto. ületas uue, tehaseteipides GLA saabumise, mille saime juhtumisi samal päeval. BMW-d olid mõlemad 105 kw mootoriga kupeed. Faceliftieelsed ninad. Samas mitte palju sõitnud. Küllaltki heas seisukorras. Üks oli eraauto, teine tuli müüki. Seda viimast juhtusin ka poleerima, asi mida teen suht harva viimaselajal. :) Nendes autodes on mingi karjuv igatsusemoment, sest tean, et aeg läheb edasi. Nendeni ei pöördu enam tagasi, ajastu lõpp ja ometi kuskil olemas. Mineviku teel.
Sellisest autost vabanemine ei tekita tunnet jutskui tegu oleks Alfa Romeo või M. Galandiga.
Mäng piiridel.


 Skoda võtmed, esmalt Rapid, mille sõidukirjelduse võin lisada posti, kui kedagi huvitab.
Hilisem siis kaugel platsitaga, porimülkatagune mõneaastane Octavia. Nagu nad on.  Ületasin püdela porimaastiku jalgsi. Loen taguosaga tulija poole pargitud auto tagaluugilt- või õigemini ei loe, et autol ei ole nelivedu. Siit sai siis nõnna, et gaasiga vaikselt minema ja sirgjooneliselt niikaua tagurdada, hoogu kogudes, kuni asfalt ratasteall. Ei mingit pööramist ega suunamuutust.
Esmane katsetus siis oligi viimane katsetus. Kohapeal rattad ringi, niipalju, et mingine inertshoog tekiks ja niipaljukest kui hoogu sai asfaldipoole tagurpidi. Kui veorattad asfaldile jõudsid käis korraga äkiline kiirendus- niipalju tühja tuult ajasivad nemad porisees taga. Porijägi jätkus head mitu meetrit. (Siin võiks olla mistahes automudeli katsetus või idealiseering)
Mainin veel Uuena valmiva A- mercedese- Oled juba sisuliselt võitnud, kui pead sellisega nt pärnust rakverre sõitma. Sa suudad ja tahad seda teha selle autoga.  Palju on autosid millega ei viitsiks linnavahelt välja keerata.
Esimene pool aastat oled võlutud isegi sest autost. Edasi tekib paraku rutiin ja igavus. Ja materialide valik hakkab takerdama häid mõtteid.  Sp soovitaks C klassi. Või praktilisemat B-d

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...