pühapäev, 11. mai 2014

11 mai 00.10 paiku (seetõttu lollused andestatavad!)

Kallis Olar!
See pakk sii sisaldab seda", millest
eelnevalt juttu oli. Loodetavasti sa jääd rahule, sest
seda poes nähes tulid meelde sina koos oma 
sassis rahakotiga. =) Pakiga kaasneb ka see kiri
siin.
Nüüd siis selle teema juurde, mille nimeks
"Sina ja Soome". Jah- alguses ma olin vihane,
väga vihane. Seetõttu ma ka käitusin nii, nagu
käitusin. Ma olin lihtsalt šokeeritud ja järgmise
etapina vihane, kuna see toimus nii äkki ja 
tundus, et kui ma poleks sel päeval MSN-i
tulnud, poleks ma teada saanud. Olin nii vihane,
kuna olin plaaninud veeta suve sinuga.
Vähemalt nii ma lootsin.

Kuid järsku olid kõik mõtted lihtsalt
prügikasti visatud.
Kuid enam ma pahane pole. Ja miks peakski? Igal
inimesel on õigus teha just seda, mida ta tahab ja 
minul pole siin mingit õigust olla pahane ning 
egoisti mängida, sest see on sinu elu ja sinu otsus.
 Asi millest ma laupäeval rääkida tahtsin, oli see,
mis puudutab meie edaspidist suhtlemist. Ma ei saa
aru, kas me jääme nüüd vanadeks tuttavateks
või mis? Mina ei tea, kuidas on asjalood sinuga,
kuid mulle oled sa muutunud väga kalliks ja
saanud osaks minu igapäevasest elust. Seetõttu, anna
andeks, aga mina olen suures segaduses.
Ega´s midagi. Usun, et sul saab mõnus olema, 
et tutvud paljude uute inimestega ja naudid
seda aega täiega. Ära ainult Soome jää, sest
sa kunagi lubasid mulle, et sa jääd Eesti
patrioodiks =)j ma loodan, et sa pead oma 
lubadust!


Kallistan sind hästi kõvasti ja annan suure-
suure muahh..

Alati rõõmsameelne
Eveyn =D

Keep smiling!

NB! Soovitan sul soome keele selgeks õppida!
NB2! Oleks kena, kui sa mu küsimustele vastaksid. ;)
Või mis sa arvad?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...