reede, 10. märts 2017

Heebel, RIBI, nõelasilm.

 

 Hellou!

Veidi võimalust näppu harjutada, nimelt otsustasin leida võime sõiduauto BMW ventilatsiooni avade ees asuvate heeblite kinnistamise osas. Välimuses siis selline lugu, et heeblid justkui süsteemi osa, kuid lähemalt vaadates on detail surutud kahe paraleelribi vahele ja sellega antud tegelase teovõime piirdub.
Esmalt otsisin internetist vastavat plaani. Seda leidmata, saades vihjeid- neid mitte uskudes võtsin interjööri iluliistu koos õhutusavadel olevate ribisüsteemidega köögilauale pikali. (käib lihtsalt)
Esmalt muidugi liist on õrn, varasema E46 samalaadse, kuid hulga tugevamaga ei saa võrrelda.

Paraku on nii, et uue ajastu olemisega autodel (ehis)detailid märgatavalt õhenenud.

Vihjed siis mainisid, et ega polegi suurt midagi teha, kui vaid fassaaditööd. Liistu tagant saab muidugi vastavad võreraamistikud kätte, kuid võred ise on kinnitatud täpselt nii, et pole nõrgamat lüli mida tagantpoolt tulles järele lastes võiks jõuda esimese võre tagusesse lähimaailma.


Salongist vaadates on nii, et heebel kinnitub eelviimasele ribile. Detail on kahest osast kokku liimitud. Tagumine ja esimene osa, käib vajutades klõpsuga kinni. Vahel õhuke liim.
Suurem matemaatika on olukorras kus ribid jäävad oma kohale, püüda tagumine heeblipõhi fikseerida asendisse, et saaks liimi ja klõpsuga pooled ühendada.  Täpselt nii lihtne ongi.
Üsna tihe on see õhu võimalik juhtimine. Ribisid nii ja naapidi.
Kui nüüd ribid käänata vastavalt oma tahtele avatuks, saab tagant kruvikeerajaga toetuspunkti heebli põhjale, kuid ka siin on teat ääremärkusel vaja kõlada, nimelt heebli põhi jääb paremini asendisse, kui algselt väline ribi sirgelt, seejärel ülemisse asendisse keerata, (õhusuund üles) Pööramiseks saab kasutada vaba heebli ülemist poolt. Nii fikseerub heeblipõhi sedavõrra vastu plastikkorpuse põhja, et tagant toetav kruvikeeraja suudab nõnda detaile paigal hoida. Enne liimi tuleks kontrollida detaili 100% asetust. Vajadusel kasvõi hambaorgiga õrnalt paika nihutada, tagumine toestus e kruvikeeraja peab samal ajal suutma heebli põhja paigal hoida.  Peab olema kindlalt ribi tagumise serva vastas, kergelt soonega vastu ribi.


Samal ajal on ette valmistatud superliim, tuletikk ja natuke mõistust.
Nimelt ühe käe tegevusena- teine hoiab korpust ja kruvikeerajat-  on kasutusel märgitud servaga tuletikk, mille märgitud otsaservale tilgutada veidi liimi. Tikul olev liimiosa tuleb viia ribide vahelt heebli põhja mõlemale küljele, ruumi on u kahe tuletiku jagu, seega on oluline mitte kasutada võimalust tikuga kuskile servimööda koperdama jääda. Ainus detail mis võib liimiga kokku puutuda on heebli kinnitatavad osad.  Liimi asetuse järel saab heebli pealmise osa põhja külge klõpsata. Liimi läheb täpselt nii vähe, kui tiku otsast kahele heebliküljele jagub. Klõps iseenesest hoiab liikumatut heeblit isegi kinni. Liim vajalik, et heebel saaks tulevikus oma tööd teha, heebeldada vasakult paremale ja ülevalt alla. Külmas ja kuumas. Nagu sa isegi 21+

Koheselt proovida detaili liikuvust ja seejärel saab võred tagasi liistu asetada.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...