reede, 2. juuli 2021

Että mitähän vittua / Lugu nr 2. Kohalik põllutõlge.



Ei soovi aheldada sind
Ega kasutada ehitusteipi
Aga vahel oled kodus enne hommikust ajalehte (Helsinkin Sanomat)
Ütled, et oled väsinud ületundidest
Pizzataksist helistab
Tänas eilse öö eest
Ei tunne seda parfüümi
Sa haarad taas nutiseadme
Miks peidad end oma sallis

Ja ma mõtlen
Et mida kuradit
Mul algab huumori lõpp
Hea kui sul on sõpru
kuid sõbrad ei tee maasikaid
Et mida kuradit
Su legod hakkavad kukkuma
Kuuldustest su purjus suudlustest

Ei taha sind jälitada
Või finderit kasutada
Kuid su vannitoa  kapis
on silmalainer
Kui uusi sõpru otsid
tinderi fotodelt
Ootan uusi üllatusi
kui kinder munadest
Ei tea seda parfüümi 
Sa parandad oma kaela
Need pole sääsehammustused.

Ja ma mõtlen
Et mida kuradit
Mul algab huumori lõpp
Hea kui sul on sõpru
kuid sõbrad ei tee maasikaid
Et mida kuradit
Su legod hakkavad kukkuma
Kuuldustest su purjus suudlustest

Ma soovin anda veel ühe võimaluse
Pühapaeva hommik, vabandan
Et reageerin üle ja nõuan liigselt
Su ukse avab mu parim sõber.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...