laupäev, 3. juuli 2021

SANNI - Oo se kun oot (feat. Paperi T) [virallinen musiikkivideo]



Ole see kes oled

Ole see kes oled, soovin sind tundma õppida
Mitte keegi pole siin ilmselt täiuslik
Ole see kes oled- hei, mis sind murdis?
Ei ole selline kui teised enne mind

Varahommik kell neli lähen koju
Töö venis, ei saanud taksot
Sorry, kui oled ootamas
Tean, et sulle ei meeldi üksi magada.
Sisenen võimalikult tassa, tassa.
Ei soovi sind äratada
Aga istud voodil ja hakkad pärima
Kus olen olnud ja kellega.

Ma ei jaksa tapelda
Aga tahan kuulda mis sind painab
Anna tulla beibi! Nüüd siin valves.

Refr.

Onok karta, et petan
Su valikud on olnud varasemalt kahtlased kergelt öeldes
Aga ma isegi ei märka mitte kedagi teist
Mida iganes võib plahvatada
Hoian relva, kuid ei tulista
Teades, et võin haiget teha.
Tuled selles majas ei kustu,
enne kui oled jälle mu lusikas

Lase mul olla see kes lakub su kriimud
Ja armastab nii, et naabrid kuulevad.


Refr.

Ma ei soovi enam mingit imeltuse varjugi
Kogu öö vaid kirglik vihasööst.
Ole selline nagu oled ja oma lubadustega ettevaatlik
Võtan Passatijagu sitta endaga ühes
Ma pole selline kellega oled harjunud
Pidades meeles neid eelnevaid suhteid, kuidas nood on lõppenud
Ja sa küsid mida ma kardan?
Ja samal ajal joonistan su seljale küsimärgi
Ei saa garanteerida midagi
Peab olema sõlm enne kui see saab olla harutatud
Sa võid mulle teha mida vaid soovid
Võta mind nii, et kogu helsnki ja espoo kant tajub.


Refr.


Keegi karjub
Karda enamalt
Karda--aa

Ole see kes oled
EI ole minemas kuhugi enam
Ma pole selline nagu teised enne mind.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...