laupäev, 8. juuni 2013

Ford Focuse sõnamõnguteema, Hookus pookus fookus, vajalik mõneljuhul, täna tähtsuseta, seega avalik peidetud post.

Völun taevast alla tähed
köik mis tahan, nii ka läheb
kuid ei ole suutnud endale völuda sind.
[Kasuta vaid öigeid sönu, küll siis minu ära völud,
simsalabim, simsimsalabim ja tsikibriki vöidad mind]

Olen väike völur su endale ma völun,
olen köikvöimas völur. [..hookuspookus]
Olen väike völur, su endale ma völun,
olen sinu armas völur. [..hookuspookuspookus]

hookus pookus (6x)

Tegin köik mis pidin,
hoian sind enda ligi,
enam minust sa lahkuda iial ei saa.
[Eiei tahagi ma minna,
naudin sind nüüd täiel rinnal,
simsalabim, simsimsalabim ja tsikibriki võitsid mind]

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...