pühapäev, 4. juuli 2021

SANNI - SANNI


Sanni
Kuidas Läheb?
Hank Solo ja mina!

Täna õhtul
Olen keikal
Su kodu lähedal
Ootan kas tuled
Backstages sirvin sõnumeid
Hoian helid sees
Ootan kas oled juba siin

Sa oled rumal
Kui lased sellel võimalusel minna
Hei vaata, ma mängin bändis
Ja mu ema on lahedam kui sina

Sa vahetasid Pirkka Oltermanni vastu (Kohalikud toiduainete tööstused)
Kuid seda ei kutsuta SANNIKS, nah
Sa hurmled oma aluspesu brandis
Kuid seda ei kutsuta SANNIKS
Ja ostsid mersu kalli oma garaazhi
Kuid VIP pilet ei tee sust Cheeki (kohalik artist)
Isegi kui su tüdruk ei vaja meiki
Ei kutsuta teda SANNIKS

Suitsunurgas
Kuulen joru
Sõrmed kõrvades
Vahetan teemat
Kolisid Eirasse (rikaste piirkond) kellegi boheemplikaga
Saaks see su itsitama nii nagu mina saan?
Ei ma siiralt ei jõua meeldida
Kuid ütlen vaid

Et sa oled rumal
Kui lased selle võimaluse minna
Hei, vaata ma olen õmblustes
Ja mul on isegi kahekordne piste, erinevalt sinust

Kas sa tead kes ma olen
Ei saa peituda kaubanduskeskusse
Ära lülita oma autoraadiot või telekat sisse
Ma võin seal laulda, et sul pole suurt
Oh, see juba läinud.

Mu nimi on SANNI




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...