reede, 24. jaanuar 2014

6 detsember olen oma ostuhullust suutnud mitte tagasi hoida. Leidsin ostutseki, autoaku 88 eurot. Meenub, et eelnevalt on samasse auku läinud hõõgküünalde vahetus. alkohol oli teinud paberid märjaks, nüüd kuivatan ja vaatan, et mis nimelt. Krediitkaardileping samas.


25 jaanuar- peale kaht nädalat pakast. On meie termomeeter ligilähedal miinus seitsmele, samas Saaremaal, Valjalas -18,6 samal ajahetkel. (10.33 hommikul) Sama on kogu Eestiga, (selline koht nagu) Enge näitab maksimaalsed -20.5.
Niipalju oli eile hommikul ka meil.
Kaks nädalat tagasi tuli lumi, see on jäänud, pole palju teist, kuid midagi sajab ka praegu.
Eile käisime niipalju väljas, et tuua rullakebabit. Istusin Margusemajas, jõime õlut, kohal käis K. Erinevates multimeediavahendites veel mõned tuntud tegelased. Lahkusin peale südaööd, termomeeter -18,5.
Ega ma ei tea kas see hommikune jahedus on külm või ei, pole veel välja saanud.

Põhilugu algab siit:


Ta seisis ukseavas, vaatas otsa mulle, olin toas, tema justkui minemas. Võidukas tõmmu neiu, saanud seda mida tahtis. Ajalugu. Mitte küll minult, olen nii lahke.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...