neljapäev, 23. jaanuar 2014

Turbulentsi tekitav tõmbus.

 Meeldiv on märgata mida olen arvutist viimati vaadanud. Eile jäin väga magama. Ei midagi hullu, ilmateate kaart oli viimane asi. Pakane kestab, kuidagi märkamatult tulnud, olnud, pikalt pidama jäänud. Suurt numbrit ei tee suhteliselt tavalisest - 14 kraadist. Tänahommikune -18,5 on olnud külmem, mida minu silmad on suutnud märgata. Sisuliselt pole midagi teisiti, põhjamaalased nagu me oleme ei tee sellest väiksest asjast numbrit.  Alla kümne miinuse on ohooeffekti väärt.
Olen kirjutanud palju taskusse, avaldamata posti.  Palju pn segast, palju on keskendumisraskuse süü. Tuleb siis tekst mille kirjasaamine on okei, kuid avaldamisele ei kuulu. Pakane ei võta energiat, pakane annab seda. Eilegi lasin pärast vahetust linnapeal ringi, käpikud kätte ja väga meeldiv tuisusajus külmas õhtus ringi tuulata. Mul ei ole ta nimi kunagi meeles, kuid selle odavpoeketi kaupluses on üks müüja, kes avaldab oma oleku ja silmavaatega huvitavat tunnet.  Eilegi siis juhtumisi tema kassassse ja vaatab silma, ma vaatasin kondoomipakke samalajal (tüüp taga tegi kellelegi märgi, et näed, kurgupastillid=kondoomid) Varasemalt on rohkem püüdlik olnud, nagu me kõik. Eile siis ütles ni mõnusalt saviselt arve, kuidagi poollauldes ja pudruselt, keelega mängides :) Samas oma poolnaeratust teeseldes ja silma vaadates.  See oli natuke naljaks, kuid tõepoolest kena naine, blondiin ka veel sealjuures. Muidugi teada need letikontaktid, teinekord vaata, et letialt midagi ei saa. Ma veel õpin neid märke.
Teine juhus oli ühes teises poes, millest olen ka kirjutanud, kui pole avalik jutt, siis on jäänud avaldamata. Konkreetne külgelöömine. Müüja isikus. Olen ma siis nii nunnu v. Arvan, et konkreetne kehakeel reedab isepäisust ja kindlust. KM Jenna muidugi omaette nali :D Küsib kas tsekki on vaja ja juba naerab JA TEEB OMA MUSINÄGU, sest viivitan vastusega. Üheljuhul, et vaja ja millalgi teinekord vajan, suht suvalised samad ostud koguaeg sealt. Tõepoolest, ma ei tea kaua see nali töötab. Kena blondiin. Imearmas. Pean temast väga lugu. Võttes aluseks idamaade kultuuri.
STATISTIKAT ARVESTADES ON MU TULEVANE LETITEENINDAJA.
Ja siis muidugi lisan, et kena olla ja idiooti mängida on nii fucking lihtne.
Lund ei saja täna, millalgi lõpeb ka see suurem miinusteparaad, siis on lumele ehk lisagi oodata.
Muusika ja helidepool on jäänud kõrvale, pole kuulanud muud peale vaikuse, Mõtetekoondamise süü ilmselt, nagu alguses mainisin. Laupäeval käisin Tallinnas, KAH KÜLM, SIIS MINGI KÜMME MIINUST, tundus meeldiv. Tegin siin ja seal natuke asja. Sõin selles kukekohas õhtust, kus saab ise tempida toidu taldrikule, õigemini üliagar letiteenindaja topib su taldriku nii täis, isegi kui ei soovinud päris nii palju. Hiljem veel kastmed ja salatid, mis seekord said ikkagi samale taldrikule ja kassa oli natuke kuri, et käib eraldi taldrikule. Neil ilmselt käivad seal igasugused, kes tõesti huijavad. MINA SAIN KERGELT JA HIRMUTAVALT ODAV LÕPPHIND TULI, võttis umbes seda salati/kastmejama. Kus ma siis veel ära käisin. Vanalinnas järgmine hommik, veidi siin ja seal. Hessus iseenesest läks rohkem, kui eelmine õhtu kukes, kuid toit oli nimejärgi "maksieine"  shteliselt minimaalne ja ei täitnud kõhtu.
Samas kohas võtsin õlle, nii nagu eelmine õhtu Guiness vaadiõlu, seekord siis rock oli äkki. Kinos käisin.

Kui mu arvuti viitsib, lisan mõned pildid.

Õhtul tegin veel linnapeal aega parajaks, kesklinn, vanalinnaurkad ja siis tuttu. Tavaline käik.
Ei näe selles miskit eriskummalist.
Ei kummalist.
Ei erilist.
Ladna, pagasita reisimine.



Ühistranspordis.
Kui siseneb ilus neiu ja seejärel vanem daam, vaata, et naeratus kestma ei jää, istubki ehk viimane su kõrwale.

Siinkohal tervitan muidudi kõiki neid kes on viitsinud jälgi ajada, samas teades, et reaalsus on teine tasand.
White Zombie ja Rammstein on tänased õhtuuinutajad, küll ei soovita seekord.
Booking.com

Üllatusi pole kõlmkäivitused pakkunud, hüll hämingut. Nagu eelnevatest postides on juttuolnud Hybriidajamiga Mercedesest, nii lisan ka DSG kastiga Aastase Vw. MILLE käimakast läheb sisuliselt lolliks, peale vaevalist külmakäivitust, (küttepumbakraan jääb suletuks) millele eelnenud katsed väljastavad teksi, et ei käivitu, tutvu manuaaliga..
Käigud nõksutavad, (nagu täiesti korras Citroenidel iga ilmaga) otsivad kinnitust, samas külmaprobleem see on.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...