teisipäev, 6. juuli 2021

SANNI - Mörköjä

Kollid

Sa ei jookse mu eest ära ,kuigi olen koletis
Sa armastad mind, kui vihkan ennast
Kui ma stressan, kui ei saa öösiti und
Loed sina mulle unejuttu

Kui sa oled siin, pole kolle olemas
Annan sulle piisavalt, kui ma ei ürita
Sa saad mu uskuma, et pole hullu, pole hullu
Kui sa oled siin, pole kolle olemas

Sa ootad, kui hilinen
Aitad valida riietekriisis
Kui ma ei saa midagi tehtud, kui peaksin tegema
Sa joonistad mulle friikartuleid

Ei ma ei ole hull, kuigi ehk veidike olen
Kui ei ole kindel kas keerasin ukse lukku
Või kas kohvimasin jäi peale
Kui hommikul oli kiire
Ei ma ei ole hull, kui sa ütled, et ei ole
Kui sa oled siin, pole kolle olemas
Annan sulle piisavalt, kui ma ei ürita

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...