laupäev, 10. juuli 2021

SANNI - Vahinko (virallinen musiikkivideo)



Pealkirja otsetõlge õnnetus, 
ka viga, vääratus, eksitus.

"Eximus"

Popcorn mu särgil
Ärkan köögi põrandal
Mu ekraanil
Su pildid
Kerin neid nagu uudiseid
Kevad on veel jahe
Ilmselt Töölös (Linnaosa Helsinkis) tuuline
Loodan, et sul ei 
Ole Instagrammi

Kui tahad testida mind vaid korra  
Mul on üks koht kuhu minna
Kapis on paar "Coronat"
Kui meil jutt muidu ei lenda
Kui tahad siis jää unejuttudeks
Aga kui ei, luban sul minna
Olen õnnelik, et olen su eximus
Eximus
Ex-ex-eximus
Eeh


Võin tere öelda, olen lahe
Tuled vastu mulle Alepas   (kohalik coop e -  kodu lähedal väike pood)
Aga kohe kui
Olen kodus
Tahan kiigata aknast
Suvi on veel jahe
Kõigil on palju kõike
Soovin et sul on rasked ajad
Mmmh

Kui tahad testida mind vaid korra  
Mul on üks koht kuhu minna
Kapis on paar "Coronat"
Kui meil jutt muidu ei lenda
Kui tahad siis jää unejuttudeks
Aga kui ei, luban sul minna
Olen õnnelik, et olen su eximus
Eximus
Ex-ex-eximus
Eeh

Jaa ma vihkan armastuslaule
Ilma nendeta oleks nii lihtsam
Ma olin piisavalt laiali
Enne sedagi viisi

Ma võin olla üks neist asjadest
Mis ei jää nimemällu
Võibolla me ei saa iialgi seda teada
Ooh, aga siiski

Kui tahad testida mind vaid korra  
Mul on üks koht kuhu minna
Kapis on paar "Coronat"
Kui meil jutt muidu ei lenda
Kui tahad siis jää unejuttudeks
Aga kui ei, luban sul minna
Olen õnnelik, et olen su eximus
Eximus
Ex-ex-eximus


Kui tahad testida mind vaid korra  
Mul on üks koht kuhu minna
Kapis on paar "Coronat"
Kui meil jutt muidu ei lenda
Kui tahad teen sulle hommikusööki
Aga kui ei, luban sul minna
Olen õnnelik, et olen su eximus
Eximus
Eximus
Eeh

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...