reede, 9. juuli 2021

SANNI - Ku Kanye Kanyee (feat. Cheek)



Juskui Kanye Kanyee

Armasta mind
Ja ma armastan sind
Nagu Kanye Kanyee
Kogu Helsinki
Tahaks sind kindlasti saada
Ja see paneb mind värisema

Ma olen sellest ideest tülgastunud
Kui kõik vaatavad mu kallimat
Nad saavad peksa
Sest sa armastad mind
Ja ma armastan sind
Nagu Kanye Kanyee

Meil on suured egod
Aga me oleme ebakindlad
Ma ei saa päris hästi aru, miks sa arvad, et olen ilus
Sa lähed segi, kui mulle meeldivad teisedki pildid mm-a mm-a mm-a
Kui lähen välja, sa tahad olla kindel veerand tunni pärast, et ükski võõras ei räägiks minuga
Kuid ma ootan vaid kuidas pääseksin su kaissu magama mm-a mm-a  mm-a mm-a

Armasta mind
Ja ma armastan sind
Nagu Kanye Kanyee
Kogu Helsinki
Tahaks sind kindlasti saada
Ja see paneb mind värisema

Ma olen sellest ideest tülgastunud
Kui kõik vaatavad mu kallimat
Nad saavad peksa
Sest sa armastad mind
Ja ma armastan sind
Nagu Kanye Kanyee

Kanye Kanyee  Kanye Kanyee
Kanye Kanyee  Kanye Kanyee

Nad tulid mind vaatama
Kuid ma näen vaid sind
Aga sa värised, kui mingi tibi jälle tuleb, ma teen pilti
oma peas, kuigi rahakotis pilt sinust täitsa olemas
Su silmad on sinised ja sokid on mustad
Olen ümber piiratud ja ei pääse iial siit kuhugi
Näen kuidas tüübid su ümber piirlevad ja pilves
Ma põlen lihtsalt just
On see Hannu su kõrval? Keegi uus armunu?
Saatan, kuidas taas ahistab
Miks olid eile veel pool viis onlines Whatsappis?????
Tean, et mul on nii piinlik, aga sa arvad, et ma ei näe seda???
Ma ei saa magada, kui sa mu pea hulluks ajad arr arr

Armasta mind
Nii ma armastan sind
Nagu Kanye Kaytee
Kogu Helsinki
Tahaks sind kindlasti saada
Ja see paneb mind värisema

Ma olen sellest ideest tülgastunud
Kui kõik vaatavad mu kallimat
Nad saavad peksa
Sest sa armastad mind
Ja ma armastan sind
Nagu Kanye Kanyee-e-yee-e-yeee

Kanye Kanyee
Kanye Kanyee
Kanye Kanyee
Kanye Kanyee


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...