kolmapäev, 9. detsember 2009

3 november.

pole veel hilja novembris.
'
Duracell Plus vahetus Panasonic Essential poweri vastu.
Muusikakeskuse pult on jälle meiega meie kaootikas.

Nüüd on kell kaheksa ja magama. Kuus äratus.

Vänta kellale vastassuunas keerates libises Nissan Vanette Cargo "väntmehhanism- külgaken" tihkelt kriuksudes kümmekond sentimeetrit alla- kyljeaken kukkus mehhanismile järgi.
Toyota enese platsilt pärit kaks Vanettet ja üks Hiace olid viimased (pealtpesu ja renkavaihto) millega kokku puutusin enne, kui Kalvi Renault keskusesse viisin ja koju sõitsin.
Pidin küll panka minema, et maksta üür, kuid arvestasin, et teen seda homme- renaulti keskus on kiviga visates kodulähedal. Pank jällegi tööpaiga lähedal kust olin just lahkunud.
Homme lähen Tammisaarde ja arve tasumine jääb ära. Ehk edaspidi. Netiühendust pole endiselt.

"Olar, ütle oma synniaeg" sain konkreetse kysimuse koos võluva naeratusega yhtses paketis.
Kassaluuk oli lahti ja läbi avatud autoakna kostus vastuseks parool, Piletid olid lunastatud ja kell näitas 20:25.
Oli esmaspäeva õhtu.
20:29 olin laevas. Tagantpoolt lugedes kolmas auto.
Jõudsin. Teades Tartust alates, et jään ajahätta. Nii umbes kahekümne minutiga.
Kõhutäiteks kulutasin veel lubamatud kümme minutit, et võtta üks Adavere pitsa (muud neil lihtsalt polnud peale supi). Söömiseks sõidul.
Hilisemalt poleks midagi saanud.
Laevas lugesin Autolehte js kylitasin kusagil vahetekil aknaall.
Aga lähme ajas tagasi..

Reedel sõitsin hilisele laevale. Sealt edasi Karini kodujuures oleva teeristini. Sain sealt Chimmu.
Sõitsime Tartusse.
Tartus märkan, et soome kaardiga puhelin on kadunud. VoiVoi.
Chimmul olid kelmikad lokid. (y) minul oli telefon.

--//--

Krediiti on võetud 9000-
Poole vähem, kui möödunud kuul.
Aga enne palka on veel üks eestiskäik ees.
Punktideeest peaks saama korra tasuta. (ei saa enam tervet reisi. vaid miinus 200-eeku = 10 punkti. )
Selleks on vaja netti.
Vittu.,

Laupäev algas Chimmujuurest. Sõitsin Enne kaheksat sealt minema. Tartu bussikas otsisin veel autost telefoni. Seal tuli Ane peale ja sõitime Otepäält läbi, et jõuda võrru. Otepääl oli Avalloone laupäevased lahtiolekud lõpetanud. Sõitsime Võrru, võtsin ingejuures pargipaiga ja otsustasime, et käin maksan arved ära pangas. Inge ja Ane sõitsin edasi Vana- Saalusesse.
Pangas ei läinud edukalt. IBAN .vale. Ostsin siis veidi süüa endale ja sõitsin Vastseliina. Kodus polnud kedagi. Võtsin ka suuna Vana Saalusele. Otsiti vanaisa.
Tegin mõned kõrvalpõiked metsade ja teedeääres. Sõitsin koju tagasi. Jõin kohvi. Helistas Chimmu, et tuleb minujuurde. Häälega. Sõitsin Vastseliina suunduvale parempöörde teeotsale ja Chimmu tuli hõbedase Hiluxiga., Normull.
Sealt sõitsime otsinguile. Käisime veekogude ja kobraste võetud puude ääres. Mitmeid kordi autost välja ja otsima. Armatuuris Aku tuli vilkus pidevalt. Käisin veel kodus, et emaga kaks sõna vahetada, jätsin auto käima. Minemasõites sain sõita 200 meetrit ja elektrer läks lolliks. Jätsin seisma ja enam edasi ei saa. Auto ei käivitu. Generaator sossu.
Pidasime plaani. Leidsin ühe treilerinumbri. Helistades sain sealt teise- kuna neil Põlvataga kinni kõik. Saime auto treilerile ja võrru. Sealt kõndisime kesklinnast Bussikasse, jäime bussist maha ja möödus veel tunnike, et bussiga Tartusse.
Tartu bussikas kohtusime Anega kel oli ka enamat aega. Ajasime juttu, jõime värskendavaid kuumi jooke.,
Siis jätsime Ane üksi, võtsime takso ja sõitime Chimmujuurde. Õhtul lahendasime Punase veini.

Pühapäev algas Chimmujuures, sai veidi magada. Siis võtsin oma viimase linnaliinipileti ja sõitsime kesklinna. Sealt ostsime mulle päevapileti (40-) ja looklesime mööda sirget tänavat Lõunakeskusesse. Seal andis automaat mulle raha mille vahetasime eurodeks, et saaksin soomes oma üüriarve sularahas ära maksta.
Sealt sõitsime tagasi linna, et leida tee kiirtoiduputkani.
Sealt leidsime vajamineva kõhutäite ja siirdusime teispool teed olevasse bussiputkasse sööma. (Päikselisem ja soojem)
Mööduv proua soovis naeratades head isu, muidugi tänasime südamest.
Siis õigele poole teed ja Bussiga Chimmujuurde koju plaani pidama.
Seal genereerisin mõtte, et otsin netist Generaatorit ja siis, et vajan rendiautot olles ühe genereeritud generaatori leidnud suvepealinnast pärnust.
Rendiauto otsimine võttis aega. Tartust ei leidnud. Võrust aga küll. Chimmu tegi vahepeal meile süüa ja lahendasime valge veini. Õhtu.

Esmaspäev algas Tartus ärkamisega. Linnaliinis jänest sõites, Sealt Atlantise peatusest sillaalt läbi Bussijaama. Võru bussile. Võrus Võttis meid peale Must Range Rover ja sealt edasi Rendiautosse. Teekond algas Pärnusse. Must bmw vajas Generaatorit. hilisem telefonikõne eilselt treilerimehelt keelitas meid minemast, et remonfdimees mõtleb midagi muud välja. Romula generaator on paljusõitnud autolt ja 2000- krooni pluss sõiduaeg pole seda väärt.
Võtsime siis suuna Tartule, läbi Otepää. Sealt võtsin Sakule kaks kasti õlut.
Tartust sõitsime läbi ja Tallinna maantee ääres kinnitasime keha. Sealt edasi Telefoni otsima.
Diil- Chimmu sõidab ristist tagasi raudteeni, kui leiame telefoni.

Chimmu sõitis tagasi raudteeni.
Karin oli telefoni leidnud. pühapäeval sealt, kus korraks autost väljusin ja sain selle sealtsamast tagasi.
Hiljem Tartu tagasi, väike vahepeatus Chimmujuures ja Annelinna Selverist tuli kogu minu praeguse külmkapi sisu.
Täpselt Võrru jõudes sain teate, et auto on valmis. Kell oli 15:40. Helistasin autorentijale, et toon neljaks auto ära. Viskasin ostud, õlled Inge Seati, tankisin nissani, viisin auto ära. Teeäärest, elektripoe valguses võttis treilamees mind oma kaheistmelisse väikefurgooni. Viis autoni. Maksin rahad 2600- ja 600-) Sõitsin tagasi meie ootekohta elektripoe parklas. Võtsin Chimmu. Paigutasin maki autosse. Sõitsime Inge autoni. Panin oma asjad autosse. Vajutasin kella õigeks ja tõin kiiruga selverist kuuspaki. Aeg oli sada. Viisin Chimmu koju ja ralli laevale algas..

Mil on aega enda asjad paika panna, et ei tuleks koju vaid sööma ja magama vaid värskeid ja teotahtelsisi mõtteid looma ja neid ellu viima?!
Tana kukkusin lihtsalt magama..