teisipäev, 9. november 2010

Escort


Lõppu läks Müüdud esitlus corolla. teibid maha ja renkat kyyti.
(Üks pikemalt olnud esitlusautodest.)
Enne seda- kella kolmest hoodusest kiire pealtpesu+ vaha. Punnsilmcorolla 5 ukseline. roostene madallennuk. (viimaseid madala kerega corollasid- Madalad kered on olnud jaapanlaste trend läbi aegade)
Ja kiire pealtpesu + vaha. Eraklient. Kellega sai ühtteist arutatud. Autot ei mäletagi. Naine oli.
Väike must ameerika nimega, korea juurtega, eurooplasele tehtud.

Enne kolme saime sinise Yarise, Pesu vahaus ja siseputs ja kõik sinnajuurde tilinad.
Nüüd meigid.
Hõbe Nissan Micra, Punane Mazda 323, Must Corolla Verso, Must Avensis.
Pesu vahasid olid mõned veel, üsna vähe täna.


Inimene tänavalt ja ei teagi mismoodi üks vahatamine või pesu peaks välja nägema. Siinkohal selgitan jõudumööda asjade käiku, kujunemist.

Auto pealtpesu- Aeg ca 15 min.
Pesu on kuivatamisele eelnev eelmäng.
Shampooni kasutatakse pindade ettevalmistamiseks, piisava libeduse saavutamiseks.
Meeles tuleks pidada tegurit, et vesi ei tööta MITTE KUNAGI tõhusa libestusvahendina!.

Survepesur on käsipesu abivahend. Lihtsam on eelnevalt kogu autopind svammiga ühtlaselt sisse hõõruda, ka veljed. Sellisel juhul piisab Surve suunamisest autole ja ring peale teha.

Mattidel on autopesus oluline roll täita. Kui on kiire, suudab taiplik, kuid kiirustav pesija pesta vaid esimesed matid.
Nõutuks teeb olukord kus Juhi matt on kinni kahe jullaga, ning juhiiste võimalikult ette tõmmatud.
Sootuks imelihtne on pesta auto millel kangasmatid.

Peale suurema vee eemaldamist spetsiaalriistaga- rastaga, võib järelejäänud vee ühtlaselt mööda pindu laiali hõõruda.
Selleks kasutame China hotellidest pärinevaid TROFEErätikuid.
Ühel neist on hobuse pilt.

Pooldan ka ise kangasmatte, miks see nii on?
Jalatsid saavad kogu kummimatil oleva pori ja vee enesele, halvemaljuhul läbi kerge suvejalatsi imbudes.
Kangasmatt imab olulise osa sopast, ning aknad ei lähe uduseks autos sisalduvast niiskusest.
Kummikutega sõites sobivad ka nn. "kausid" aga sel omakorda kummikunüanss mille tagajärjel on pedaalitunnetus ebamäärane.
Sel ajal, kui insenerid teevad juhi olemise võimalikult mugavusvõimalikuks istmete, roolide, kangide liigutusvõimalustega, teeb kummikutes juht kõik eelneva olematuks.

Asjakohast infot kummikuveebist.
http://rubberboots.altervista.org/stivali_di_gomma/index.php
Pildigaleriid.
http://stiefel.altervista.org/zenphoto/

Sain teist korda istuda 20 a. v. Opelisse.
(umbes kuu jooksul)
Kõik ei ole vee kadunud.
Rekkaril FAK !


Puukuur 1 000 000 £. Jõuka riigiteenistuja katsumus.
Arst/diagnoos vs. patsient/inimlik valu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...