neljapäev, 11. november 2010

noranza

Arst/diagnoos vs. patsient/inimlik valu.

Millest tulenevad olukorrad kus üks osapool on ühtemeelt ja tema üle otsustaja sootuks teisel arvamusel?
On toimunud autoõnnetus ja vasemal jalal on teat. õrnusemomendid, jalalaba keskosa annab ootamatul hetkel valuaistinguid.
Ning patsient väidab, et jalg ei ole korras, ja kirurg toonitab, et tegu on lampjalaga ja see just nõnda peabki valutama. "peate kandma erilisi sisetaldu mis leevendaks valu"
Ja ei sõnagi enam autoavariist mille järel on jalalaba õrnaks muutunud.
Kirurg, arst, doktor on üldvaatleja. välisel vaatlusel ning patsiendi ütlustel põhineval lool otsustab diagnoosi, kui vaatlusel osutub jalg lambiks tuleb märkida, et tegu on lampjalgsusega. X- kiirte pilt midagi muud ei näita võib loo unustada.


Kui meikar võtab Corolla 06 aastast on tema tööks üldistada.
Võtta see auto, teha see tund aega tööd ja saata auto müüki.
Erinev lugu on, kui "pilt" näitab, et istmed on liigräpased, auto levitab imelikke lõhnu.. värvipinnad liigselt grashitud..
Siin tuleb teha veidi enamat tööd, et saavutada esteetiline kooslus..
Ka siin tuleb ette olukordi, kus uus omanik ei ole rahul mõne kriimuga kaitseraual või koniauguga istmes.
Kui nüüd automüüja veenab meikarit, et sihtotstarbeliselt kasutatud istmed on räpased tuleb nendega tööd teha.
Veenmisjõud on see mis toimib, kui pilt ei näita muud peale lampjalgsuse.
Eelnevalt hoolikalt poleeritud ja müügikorda seatud
kuus kuud platsil vedelenud auto on kriimuline.
Kedagi ei huvita- tööd on tehtud.
Nii on ka labajala ja selle jutuga.

Igaüks võib olla ekspert.
Keegi meist on alati otsustajaks, lubajaks, soovitajaks.
Igal inimesel on õigus minna või lasta eneseüle otsustada.
Riigil, kohtutel, arstidel, oma abikaasal, sugulastel.

Igal inimesel õigus minna- ise otsustades!
Liigset stressi lubamata sest.
Sõltumatuna.


Mulle meeldib oma leiba ise lõigata.

Vabandusi on rohkem, kui taevas tähti.
Tõlgendused suhetes:

Laevatööl on vaid üks viga – sellise graafikuga (kaks nädalat merel, kaks mandril) on raske suhet hoida.

"Otsustasime, et oleme ikka liiga noored veel kodu ja pere jaoks," põhjendab ta. "Suuresti mängis rolli ka korteri asukoht: see oli meie eelnevast elukohast ja sõpradest ikka kaugel. See sai ka suhtele saatuslikuks."

http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=402135


On taevas sitaks sinine ja päike kuradi kollane,

ma seisan põlvini vees, veel suvi suur on ees

ja mul on kõigest nii poogen,

anna mulle käsi ja ma annan sulle elu,

anna mulle andeks ja ma enam ei tee,

anna mulle kõrv ja ma annan sulle hääle,

anna mulle sõnad ja ma annan sulle suud,

anna mulle laulud ja ma laulan need sulle,

anna mulle veini ja ma loobun sinust,

anna mulle aega ja ma tulen siis jälle,

anna mulle rahu ja ma kuulan sind...

Anna mulle mõtted ja ma annan sulle hinge,

anna mulle taevas ja ma annan sulle pilved,

anna mulle meri ja ma annan sulle maa,

anna mulle õnn ja ma annan sulle valu,

anna mulle päike ja ma annan sulle kuu,

anna mulle lõhn ja ma annan sulle lilled,

anna mulle jõgi ja ma annan sulle elu,

anna mulle tuli ja ma annan sulle kütet...




Vana aja eestlaste laulu- ja tantsulust. Mis selle põhjustas?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...